{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nagradna igra: "BiH u Brazilu. Volkswagen u garaži"

4.3.2014. u 09:02
0
Nagradna igra: "BiH u Brazilu. Volkswagen u garaži"
0
Nagradna igra: "BiH u Brazilu. Volkswagen u garaži"
Volkswagen je pokrenuo nagradnu igru pod nazivom "BiH u Brazilu - Volkswagen u garaži", za sva fizička lica koja su u periodu od 1.1. do 31. 8.2014. postali ili će tek postati vlasnici vozila iz široke palete Volkswagen CUP modela.
Najsretniji vlasnik, prvoplasirani dobitnik, osvojit će novi Volkswagen model Polo – mjerilo svoje klase, dok će drugoplasirani dobitnik osvojiti Davida među Golijatima – novi Volkswagen up! A za sretne dobitnike 3. mjesta ekskluzivni partner kampanje PETROL je osigurao 3 nagrade za 3 dobitnika – po jednu PETROL karticu sa 1.000 litara najkvalitetnijeg Qmax goriva.

Kako bi potvrdili učešće u nagradnoj igri, nakon kupovine vozila u bilo kojem od ovlaštenih VW salona u BiH, svi kupci su obavezni izvršiti registraciju putem online formulara "Volkswagen CUP modeli". Lični podaci koji se unesu u formular, biće uvršteni u aplikaciju koja je sastavni dio oficijelne Volkswagen BiH web stranice (www.volkswagen.ba).

Dobitnici nagrada biće objavljeni na ovoj stranici 01.09.2014. Nagradna izvlačenja će se obaviti automatski/slučajnim odabirom, putem softvera na osnovu kojeg će se vršiti kompjutersko izvlačenje dobitnika.

"Fudbal je nacionalni sport i duboko ukorijenjen u BiH društvu kao i brand Volkswagen. Povezanost Volkswagena i bh. fudbala je očita, te ovom kampanjom želimo potvrditi snažan imidž i veliku popularnost Volkswagena u Bosni i Hercegovini. Sama nagradna igra je osmišljena u cilju nagrađivanja lojalnosti naših kupaca, a pri tome ističemo da su šanse za dobitak statistički iznimno velike za svakog učesnika. U nagradnoj igri učestvuju samo fizička lica, kupci Volkswagen vozila, te će od njih nekoliko stotina dva najsretnija kupca otići kući sa još jednim vozilom", izjavio je Volkswagen brand manager Ismir Omeragić.

Za snimanje reklamnog TV spota, koji prati ovu kampanju je po prvi put angažovana domaća produkcijska kuća na čelu sa Zenitom Đozićem, koja će na prepoznatljiv humoristični način najaviti predstojeći nogometni događaj, te nagradnu igru.

Volkswagen ovom nagradnom igrom i kampanjom koja prati i slavi direktan plasman Zmajeva na svjetsko prvenstvo još jednom potvrđuje svoju inovativnost i podsjeća na dugogodišnju angažiranost u podržavanju sportskih dešavanja i razvoju sporta u BiH ali i nagrađuje sve one koji vole Volkswagen.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: