Razvija 470 KS
14

Maserati pokazao svoj prvi bolid za Formulu E

D. B.
Maserati je zvanično predstavio svoj prvi električni trkaći automobil u svojoj historiji, a to je zapravo bolid koji će se takmičiti u Formuli E.

Jednosjed pod nazivom Tipo Folgore predstavljen je na specijalnom događaju organizovanom na ulicama Modene, koja je dom Maseratija. Debi u Formuli E dolazi 96 godina nakon prvog Maseratijevog jednosjeda, a to je bio Tipo 26 koji je pobijedio u klasi na utrci Targa Florio 1926. godine s Alfierijem Maseratijem za upravljačem.

Bolid je u plavoj boji s bijelim linijama, natpisom Maserati i logotipom kompanije, a tu su još sponzori i boje italijanske zastave na bokovima. Vozačku postavu čine Maximilian Gunther i Edoardo Mortara koji su u Formulu E stigli 2017., odnosno 2018. godine.

Kao i sve ostale Formula E Gen3 bolidi koji debituju ove sezone, Maseratijev Tipo Folgore će pokretati električni motori koji razvijaju 470 KS i omogućavaju maksimalnu brzinu od 322 km/h. Uprkos većoj snazi, novi bolid će biti težak 840 kg, odnosno 60 kg manje od prethodnika.

Manje baterije je omogućila poboljšana regeneracija energije. Maksimalna regeneracija iznosi 600 kW. Hidraulične stražnje kočnice su zamijenjene regenerativnim kočnicama, a oko 40 posto energije korištene tokom utrke stvarat će se kočenjem.

Gen3 bolidi su napravljeni od recikliranih karbona, što smanjuje njihov karbonski otisak za 10 posto.

Naredne godine će se voziti deveta sezona Formule E, a prijavilo se sedam proizvođača automobila među kojima su DS Automobiles, Jaguar, Mahindra Racing, Maserati, NIO 333, Nissan i Porsche AG.

Maserati planira tehnologiju, softver i iskustvo sa staza Formule E iskoristiti za cestovne Folgore automobile.

Predsezonsko testiranje će se održati u Valenciji, a sezona počinje 14. januara na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez u Meksiku. Ovo će ujedno biti i najduža sezona u historiji Formule E jer će se voziti 17 utrka.