Spektakularni Bentleyi koji su očito nastali na postulatima klasičnih sportskih automobila ustvari su djelo dizajnera i stiliste Marca Segnera koji je želio svojim vizijama odati počast modelima Bentley 4,5 litre iz 1929. godine, a koji je svoju slavu stekao na famoznom trkalištu Le Mans, te poznatim "plavim vozovima", kako su popularno nazivani brzi Bentleyi iz 1930-ih godina.
Baš kao što je to bio slučaj i sa slavnim originalima, tako je i Dynamo koncept zamišljen prije svega sa performansama i brzinom u prvom planu, dok je osnovni oblik i koncepcija u potpunosti preuzeta sa izvornog modela. Tako svoje drevne korjene Dynamo otkriva prije svega "otvorenim" prednjim točkovima, ali i samim oblikom karoserije. Očito je da ovaj Dynamo ima malo toga zajedničkog sa ostalim modelima koje Bentley proizvodi u skorije vrijeme, ali na ovaj način Englezi jasno ističu svoju iskustvo i dugu tradiciju koju uspješno znaju iskombinovati sa najsavremenijim rješenjima.
Pored ekstremnog dizajna Dynamo se sa svojim precima poistovjećuje zahvaljujući i predviđenom četverocilindarskom motoru radne zapremine od čak 4,3 litra, koji je potpomognut kompresorom koji je, baš kao i kod originala, montiran izvan poklopca motora. Uz dvije verzije automobila Segner se za prevoz ovog automobila posvetio i dizajniranju posebne prikolice Zombiebus, a koja je također oblikovana u retro stilu uz mnoštvo savremenih detalja.
Naravno, ne treba očekivati da će se Bentley zaista i odlučiti da proizved ovaj konceptni automobil, već će i ostati tek moćna demonstracija dizajnerskih sposobnosti ali i bogate tradicije ovog proizvođača.