Uvećana vrijednost za 19,3 %
0

Hyundai ponovo najbrže rastuća marka

Sarajevo-x.com
Prema izvještaju Interbranda, agencije za praćenje razvoja svjetskih marki, Hyundai je i u ovoj godini zadržao poziciju najbrže rastuće marke u auto industriji. Zahvaljujući jasnoj strategiji i viziji u 2011. godini Hyundai se na listi najvećih svjetskih marki popeo za četiri pozicije (trenutno je 61.), uz rast vrijednosti marke od 19,3% u odnosu na godinu ranije. U auto industriji Hyundai se nalazi na odličnoj osmoj poziciji.
Prosječna stopa rasta 11 automobilskih marki uključenih u Top 100 bila je 8,1 posto, dok je prosječna stopa rasta svih 100 najboljih svjetskih marki bila samo 2,6 posto u odnosu na 2010 godinu. S druge strane Hyundaijev rast iznosi 19,3%, što je mnogo više od prošlogodišnjih 9,3%, ali i od rasta konkurenata u auto industriji.

"Kvalitet prije svega, ali i pametna marketing strategija Hyundai čine boljim iz dana u dan. Stopa rasta Hyundaija u odnosu na prošlu godinu je više nego udvostručena što je dovoljno za prvo mjesto u auto industriji." - navodi se u saopštenju Interbrand-a.

"Novim modelima Hyundai kupcima nudi nove ideje i nova rješenja, što kupci shvataju jer Hyundai i u tekućoj godini bilježi globalni rast od preko 15%, uz sve poteškoće u kojima se nalazi auto industrija." - izjavio je Won Hong Cho, voditelj marketinga Hyundai Motor Company.

Sa procjenjenom vrijednosti marke na oko šest milijardi USD, Hyundai je u stalnom usponu. Prvo pojavljivanje Hyundai-a na listi "Top 100 globalnih brandova" bilo je 2005. godine, kada je kompanija zauzimala 84. mjesto. Od tada do danas, Hyundai bilježi konstantni rast.

Interbrand, globalni lider u procjeni vrijednosti marke, u partnerstvu sa BusinessWeek-om je osnovan 1974. godine. Danas Interbrand ima svoja predstavništva u više od 30 gradova iz 20 zemalja širom svijeta i važi za najutjecaniji izbor u procjeni vrijednosti marke.