Komentari (33)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zar vi mislite da su naftaši tolika nevinašca, zapitajte se kako su postali ovako bogati i odmah sebi odgovorite na pitanje ko vas napada.
naftasi se malo uznemirili?
Uzmite mustanga i zabite se u zid, nema vam druge...
Ima li sta za mars. Jeb o ba suplju oko auta i ostalih zemljanih problema
elektricni automobili su buducnost, evo Tesla model S npr., 0-100 za 2.8 sec, nema servisa skoro nikakvih (na svakih 100.000 ili 200.000 km cini mi se), besplatno punjenje na teslinim punjacima preko solarne energije i za 5 min je napunjen. Gepek i naprijed i nazad jer su motori na tockovima. sta ti vise treba, samo jos da pojeftine malo
To su normalne stvari, velike kompanije su se razvijale preko 50 godina ovi to putem marketinga zele postici preko noci, najveci problem je sto americki sudovi ne tretiraju isto americke i europske ili korejske kompanije, to nije korektno, zbog toga vlasnici tesla vaozila moraju putem medija dokazivati greske na vozilima umjesto da sud dosudi da se s a vozila vrate u servise i popravi kvar ili ljudima vrati novac.
Da imalo pratis razvoj Tesle, znao bi da nisu ulozili ni 1$ u reklamiranje.
@papito Pratim razvoj, toj firmi zelim svako dobro, konacno se neko sjetio da prekine ovisnost o naftasima, samo ta vozila su pravili ljudi sa malo iskustva, vise se radilo na marketingu nego na autu, koliko su oni ulozili u marketing nije bitno, ono sto je bitno za njih je da se stalno reklamiraju, imaju kampanju slicnu Apple-u.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Mislim da kompanija Tesla stoji iza ovih skandala jer im daju besplatnu reklamu. Ovaj čovjek je hodajuća reklama, svake druge sedmice izjavi nešto bombastično čisto eto da je u medijima. Inače ne bi imalo smisla da njegova kompanija koja je prodala 51 hiljadu automobila u 2015. ima istu tržinu vrijednost (31 milijardu dolara) kao i Hyundai koji je prodao skoro 7 miliona.
Da da, tako i wv ima vecu vrijednost od ferrarija, a ferrari nije prodao ni 7000, koja nepravda jbt...
@Glupan98 Nepravda? Zar nije logično da oni koji manje prodaju manje i vrijede? Naravno, kad su u pitanju luksuzne marke tu je vrijednost po automobilu veća ali pravilo je u biti isto. Inače taj Ferrari koji je osnovan prije 75 godina i koji je danas jedan od najjačih brendova u svijetu vrijedi skoro četiri puta manje (8,3 milijarde, ticker "RACE" na newyorškoj berzi) od Tesle koji je prvi automobil prodao 2008. godine. Ali marketing braco, a tu je Musk nedostižan. Apple na kvadrat.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Možda VW pravi lažne dojave, ipak ih je Tesla izbacila iz top 10 proizvodjaca... ehehe
...ntsb je dokumentovao katastrofalne inžinjerske prpuste američkih proizvođača aviona, koji su uzrokovali tragedije (uključivanje "thrust reversera", greškom pilota, tokom leta) pa nikom ništa...musko nekom počeo smetat.
@BLADE8 ...da. svako malo kazne boing...
Slaźem se
Opet clanak o Tesli. Jeste to dobili po jedan model S pa ih svaki dan morate reklamirati?
Tesla ima dobar PR, a domaci mediji uglavnom prevode tekstove..