Komentari (23)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hajde ja mogu da shvatim ove velike i jake drzave da uvode ove norme,ali gdje ovi nasi hadalji da uvode euro 5 i 6 norme jarane.Dok se moglo uvozit euro3 i 4 auta su imala realne cijene,a gledaj danas golf 4 6000 maraka,a auto staro 25 godina.
Kako ljudi vise ne shvate da je uvodjenje euro standqrda najveca prevara i tj pokusqj porobljavanja ,,NIZIH KLASA I RASA,,gorivo je jedini problem,to bi vam bilo isto ko da istu bukovinu lozite u dva spreta pa jedan losiji dim izbacuje a drugi miris ruze,TO JE LJUDI PREVARA I NQJVECI POKUSAJ POROBLHAVANJA
Povedi nas druže stari...ahaha
Do 2030 bice svima jasno da EV obicna zabluda i da su motori sa unutrasnjim sagorijevanjem nezamjenjivi.
Kapitalističke igre, do krajnje nemoći srednje klase ljudi i apsolutno bogacenje i kontrola nas jadova.
Bit će ovo i do 2050., pa još dalje. Jedina tehnologija koja bi mogla zamijeniti sus motore je Toyotin motor na hidrogen (gorive ćelije). Već dugo je na tržištu Toyota Mirai. Još malo da se poradi na bezbjednosti punionica i to je to. Struja uopšte nije zelena energija
Što se tiče trenutnog stanja, svako voli jeftinije i sasvim je normalno što je Dacia npr. drugo najprodavanije auto u Evropi, a kineski EV u vrhu
Kuhaju zabe dok nove generacije ne izgube interes za pravo auto.
kada su Kinezi otvorili svoje tržište u zamjenu za znanje, europska, a pogotovo njemačka auto industrija je svršavala na kratkoročne dobitke koje nije reinvestirala u inovacije, već u advokatske kancelarije da bi vadili menadžment koji je lagao. Sad kad su Kinezi preuzeli tržište, pogotovo u elektro segmentu je kasno za plakanje. 2019 sam VW je imao 71,8% na kineskom tržištu, 2023 svi njemački proizvođači 1,7%. Pametnom dosta
Zeleni gdj god dođu do vlasti tu je Bog reko laku noć……Očit primjer je Bosna i Hercegovina
Jedna super jahta tipa abramovica potrosi kao par miliona ljudi za godinu dana,gdje su privatni avioni ,helikopteri itd...0.1% pojedinaca zagudje kao citava svjetska populacija.
sokolac na izduvnim plinovima golfa dvojke
Po gradovima bi i zabranio dizele a na magistralama je elektro tanak , još uvijek !
ubili ih Kinezi
Ljudi, sa SUS motorima je gotovo. Kineski EV jeftin,baterija sve bolja ,a evo sad ubacuju i 50% jeftinije gume od zapadnih.
Varas se... EV nisu buducnost nego hype, buducnost je hidrogen pogon...
Evropa kao i svaka vlast radi za korporacije i biznismene a cilj je da običan čovjek crkne ono 60 te da ne troši penzioni sistem
Samo benzin.