Brutalnu i šokantnu reklamu pokrenulo je Ministarstvo okoliša grada Derry. Cilj kampanje bio je upozoriti na činjenicu da je od 2000. godine zbog nesavjesnih vozača poginulo 28 djece, koliko prosječno ima jedan školski razred.
Na snimku je prikazano kako nesavjesni vozač gubi kontrolu i ubija djecu koja su bila na školskom izletu.
Ministar Mark H. Durkan istakao je da je svjestan da je reklama brutalna i šokirajuća, ali da se njome želi apelovati na savjest vozača.
"Brza vožnja je odabir vozača i nadam se da će kada vide ovu reklamu i tragediju razmisliti prije nego pritisnu gas", kazao je dodavši da ne želi prihvatiti da nije moguće broj mrtvih na cestama svesti na nula.
Također, napomenuo je činjenicu da samo povećanje brzine za pet posto u odnosu na dozvoljenu povećava mogućnost nesreće na cestama za 20 posto.
Emitovanje reklame je zabranjeno prije 21 sat jer su iz Agencije za praćenje TV sadržaja su naveli da je reklama previše šokantna da bi bila emitovana.