Komentari (23)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Dok kod nas zenicka zaobilaznica nije u funkciji evo sad ce treci mjesec ... NAROD ZNA !
Impresivno da i mi imamo firme koje su sposobne raditi na ovakvim projektima, mada se vise cijene van granica BiH nego u svojoj zemlji! Gledao sam par referensi od ove firme i ljudi bas rade i imaju iskustva. Svaka cast!
Da mi prepisu cijelu CRNU GORU ja se ne bi tu popeo da radim nesto. Gledaj visine, dok padnes mozes Dervis i smrt procitati toliko dugo letis. 😁
Upravu si, dok sa te visine padneš nazemlju imaš vremena Testament da napišeš
Jesu im skupi mostovi i tuneli... Ali ih barem prave. Kod nas isto skupiše i potrošiše stotine miliona evra, a prave odvojene segmente koridora. Ili most bez graničnog prelaza ili autoput do rijeke bez mosta...
Kod nas se trenutno gradi most Počitelj koji će biti impresivniji od ovoga.
Morača Crnogorska Neretva
Kinezi ubise svojom gradnjom, vanzemaljci su ljudi.
Udari vjetra, visina... Neka hvala!
Onaj ko nije putovao od Podgorice do Berana, ne zna sta je opasan put. Pogotovo zimi, a tuneli uredjeni bez betonskih profila, pa se vrlo cesto kamenje i stijene obrusavaju. Uzas, a tako je i na relaciji Scepan Polje prema NIksicu. Koliko god kostalo, za svaku drzavu su putne komunikacije prioritet broj 1. Da smo mi do sad izgradili koridor 5c od Broda do Mora, imali bi visestuku korist od turizma i ekonomije
Impresivno. Ovo ce biti i najveci most na Balkanu preko kojeg prelazi autoput. Od Beograda do mora uskoro za 4 sata.
CG zivi od turizma i trgovine, zato iako je ovo ogroman i jako skup projekat za zemlju nema druge dugorocno nego i dalje ulagati u infrastrukturu i nastaviti gradnju.
Veliki je to zahtjev za Zemlju od 700 000 stanovnika,nije im bas sjajna buducnost s obzirom da Industrije gotovo i nemaju.
Brini se ti o vukojebini u kojoj živiš, a manje pametuj po komšiluku.
Ovaj projekat i korona su i sahranili Milu
Kad će ovi naši izvođači kod nas šta god kvalitetno napraviti, a ne samo za susjedne države.
pa kad im vlast dozvoli, umjesto da biraju privatne biznise svojih stranačkih pacova