Komentari (16)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ma bravo ljudi samo rade. Evo BiH sta se desi kada na poziciju direktora postavite mladog, pametnog i perspektivnog covjeka.
Sad ce se oglasiti neko iz SDA da kaze kako se nista ne radi
Dobro prevedimo to u kilometre izgradjane godisnje? Tri i po godine mandata Karica, koliko smo u kilometrazi godisnje dobili autocesta? Tri popisana kilometra, sto znaci ako mladi Ensad Karic u sljedecih 110 godina bude na celu JP direkcije za autoceste, ako SDP i Zlaja budu vladali, a Damir kao ministar infrastrukture bude skijao u radno vrijeme na Bjelasnici, oni ce zavrsiti koridor 5C za otprilike 100 godina sa ti tempom. Za tri i po godine Ensada Karica nakon sto je zamijenio onog istog kloca kao on iz SDA, onu budalu Trhulja, znaci tri kilometra autocesta, a mogao je zavrsiti za to vrijeme oko 200 kilometara autocesta, jer BiH po velicini komotno i lagano moze otvarati jedno 70 kilometara autocesta godisnje. Raspisite napokon tender za dionicu dugu 100 kilometara, uzmete jednom, a ne deset puta kredit, placate provizije jednom, a ne deset puta, date izvodjacu radova 15 mjeseci kao rok za izgradnju i to platite maksimalno 10 miliona eura po kilometru, pa onda pratite izgradnju.
Svaka čast, nek' je i kod nas nešto u roku završeno!
Prijatelju stari ispricacu ti pricu, o nesretnom noju i tuznom mladicu. Zivotinje volim, geoparda imam, tri goluba bijela, sa njima sve stima. Sve zbog jedne zene, tudja krv se proli, zivotinje jedne koja zivot voli. REFREN: Paranoja uzela mi dusu sve mi uzela, paranoja uzela mi dusu sve mi uzela, sve mi uzela. Kupio sam noja, da bih joj ugodio, ko joj je ugodio, jos se nije rodio. Jedno vece rece da sam za nju nula, ode s orangutanom sto voda pit-bulla. Shvatio sam valjda, vise nije moja, pijan hrdjavim ekserom ja rasporih noja... REFREN: Paranoja uzela mi dusu sve mi uzela, paranoja uzela mi dusu sve mi uzela, sve mi uzela. Spanija, Spanija, paprike patlidzan i buranija... Bosnia, o Bosnia, mala bara puna krokodila... REF. 2x Sve mi uzela,aaaa sve mi uzela...
Dovodite čitaoce u ZABLUDU! Sa samih fotografija je vidljivo da infrastruktura koja čini granični prelaz nije praktično ni započeta a kamoli završena. Može se samo govoriti o završetku cestovnih radova i prilaznih puteva! Gdje su objekti koje će koristiti carina, policija, špediteri, ulazno-izlazne trake, signalizacija.... To neće biti završeno ni do 1. Jula, jer nije ni otpočeta gradnja. U šta je onda potrošeno 12 miliona KM! Novinari su vrlo površni i ne bi trebalo plasirati ovakve poluinformacije, jer će svakoga zateći razočarenje kada tokom ljetnje sezone na Bijači zatekne kontejnere a ne "završen i moderan granični prelaz".
Inace kad direkcija za autoceste da rokove izvodjacima radova, oni prve dvije godine amabas nista ne rade, a onda zadnjih par mjeseci to pokusaju zavrsiti i ne mogu, pa se onda rokovi prolongiraju i cijena podigne, pa onda izvodjac bankrotira, a pare propadnu, pa se onda bira drugi izvodjac radova i tako godinama. Sta kaze Ensad ili jos bolje Damir Hadzic, kad ce biti gotov malo veci kruzni tok na Stupu, kojeg su oni nazvali "Stupska petlja" ili kad ce biti gotova kompletno SA zaobilaznica, ako LOT 3 jos i nisu poceli ni graditi? Sramota, sramota, sramota, prije kad su ih kritikovali pronalazili su izgovore u lovi, eto za SA zaobilaznicu lova je obezbijedjena jos 2002 godine, sta je sad "problem"?
Koliko je ovaj "gigantski" posao dugacak? Tri (3) ili cetiri (4) kilometra? Boze dragi, ovo se u drugim zemljama i ne spominje koliko je kratko i maleno.
Koliko je ovaj "gigantski" posao dugacak? 3 ili 4 kilometra? Sramota s cime se kurce.
Fino je to sto oni rade, no hajde Bosanci pomozite da se digne http://gifreakcije.com , stranica vaseg sunarodnjaka. Dijelite i pravite svoje reakcije, neka se prosiri bosanski humor.
Boze dragi kako mi je drago za ovakve projekte kad se zavrse na vrijeme :) Zivjela nama Bosna i Hercegovina, nasa domovina!
Definitivni napredak se vidi kada poslove dobijaju domaće građevinske kompanije umjesto sumnjivih inozemnih. Tunel Vijenac su domaći građevinari prokopali u rekordnom roku, dok su Slovenci razvlačili unedogled. Kada su oni bili na gradilištu, uvijek je bilo pusto, nikada nisi mogao vidjeti nekoga da radi nešto, dok je sa našim građevinarima priča bila potpuno suprotna. Mislim da je sada potpuno jasno da država treba da uloži maksimalan napor kako bi domaće kompanije imale svaku moguću prednost u odnosu na strane kompanije kada se radi o dobijanju poslova na bh. tržištu.
Bravo!
Ej u roku? Oo što smo moćni, hoće l' i cijeli Koridor VC bit' gotov u roku? (: O fantomskim autocestama A2 i A3 (one oko Tuzle) da ne pričam, to će bit' izgrađeno vjerovatno 2248. godine.