Komentari (92)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
krasno, još da ima malo više autoputa....
hahah na 40 km stali nesto izvoditi kao da imamo 500 km auto puta. koliko ste para pokrali za Autopot do sad je mogao biti povezan sa hrvatskim. a jos sad kad cjena bude 15 kf. po pređenom kilometru niko nece njime ici. dajte napravite barem 100 km Aputa da se barem imamo razloga voziti njime ..) P:S. kolika je cjena bila da se zaposli na naplatne rampe i kad je konkurs bio.
PA JEBLI VAS AUTOPUTEVI, GRADITE BRZE CESTE TO SE NE NAPLACUJE A MOZES PICIT ISTO KO NA AUTOPUTU !!!! :))))
:))))) cuj najnaprednija u regionu pa acc postoji vec godinama cak i u Bugarskoj
Autoput za covjeka
Sve se više modernizujemo haha, dobro je :)
Jadni mi: Očigledno si ti poslednji put išao autoputem od Zagreba do Slavonskog Broda još tada, kad uopče još nije bilo autoputa. Jer autoput za ovo relaciju košta oko 10 EUR!
A za sta placamu u svakoj litri benzina? Za sta placamo prilikom godisnje registracije?
Vi koji branite ovaj \"civilizacijski uspjeh\"... vi uopste ne citate druge komentare niti razmisljate o SUSTINI PROBLEMA. A SUSTINA JE da cemo, umjesto PRIBLIZAVANJA Zenice i Sarajeva i pretvaranja cijelog tog podrucja u JEDINSTVENU URBANU zajednicu, DAKLE - neka bude 10 KM, kao sto je nama koji prolazimo kroz Sloveniju najeftinija vinjeta 17 EUR, ali za ljude koji SVAKODNEVNO idu na posao tim \"autoputem\" 1500 KM na godinu je NEIZDRZIVO! Hajde sad pametnjakovici - ozezite kako treba ici autobusom!
a kakav se to uređaj kupuje za ovu acc varijantu, i koliko košta?
Sasvim dobar nam je bio put što nam je Tito napravio besplatno. A ovi su mogli praviti negdje drugo a ne uzeti nam naš dobri put kojim smo od Ze do Sa stizali za 45 min.
A u državi u kojoj vlada kasta političara koji su iznad zakona, cijena puteva je još veća.
Ako nas politika razjedinjuje ekonomija ce sigurno da nas ponovo ujedini. Zivi bili pa vidjeli.
Nikako mi nije jasno odakle ovoliko negativih komentara za ovako normalnu, cak bih rekao i pozitivnu vijest. Volio bih znati IP adrese komentatora jer po jeziku u vecini komentara ne mogu odoliti tojmu da je ovjde rijec o razno raznim operativicma kojima je za cilj jedino sirenje medjunacionalne mrznje i nezadovoljstva. Bez sumnje da pravljenje auto puta u BiH ima puno problema, al postavljanje naplatnih kucica je nesto sto je najnormalnije, ocekivano i bez ikakvih nelogicnosti (jedini je problem vrijeme koje im je trebalo da naprave, al ne treba zaboraviti da je tender za ovaj projekat jedno 3 puta obaran radi naseg zakona)
Ko vozi Zenica-Sarajevo svaki dan (ima ih dosta) trebace mu dnevno 8,5 maraka (bez goriva) a vozice i dalje sat ipo! Mjesecno 180 maraka, za godinu, brata-bratu, kad izbjegnes GO i neke dane 1500 KM! A Slovenci plate godisnju vinjetu 95 EUR, sve ceste im autoputevi! Welcome via Kiseljak & Visoko!
jade jadne naplatite eto i to posisajte nam ovo malo krvi sto je ostalo
Treba imati na umu da troškovi izgradnje i održavanja puteva mnogo zavise od geografije. Primjer: Mađarska je uglavnom ravnica, a Bosna i Hercegovina je uglavnom od brda i planina. Zbog toga je svaki kilometar puta u BiH višestruko skuplji od kilometra puta u Mađarskoj.