Komentari (103)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
I red je bio da se zamjeni ono ruglo po gradu, bravo steta
👏👏👏👏👏👏sta reci na ovo ..... svaka cast 🫡
i naravno da bi se slikali sinoc su od 11 do 1 sat zatvorili glavnu cestu petak navecer da vam samo naspomenem
Adnana Štetu za predsjednika drzave !
zamislite koliko je tramvaja i autobusa moglo biti kupljeno za onih 10 miliona od raspiratora
Gledam sinoc Adnan Steta skoro u 3:00 h iza ponoci docekuje tramvaj, tako se pokazimuje da radis u sluzbi naroda za sta te narod i izabrao, SDA uhljebi u ta doba spavaju, gdje Haris Zahiragic, kad on zaspe, sta on radi osim sto pise statuse po FB ? Svaka cast za Adnana da su svi ovakvi gdje bi nam kraj bio.
Eno ga na Bjelasnici skija
Svaka cast, moderni i svidja mi se boja. Da se otarase onih starih krntija.
Dok pokrenu tramvaje popucat će pruga, gdje god pogledaš beton napukao, i to kvalitetna napuknuća
e jesi pravi baltazar hahaha jos i lazes
4 miliona tramvaj
pa eto...
Dizat će FBiH kredit da se gradi Sarajevo, a nama po provincijama šipak. TK nema metar autoputa, a doprinosi budžetu sa najvećim dijelom.
Rekonstrukcija pruge i 15 novih tramvaja, ukupno nešto iznad 100 miliona maraka. To uopće nije velika cifra za jedan grad s obzirom koliku će korist građani imati idućih 20g. Sitnica u odnosu na iznose koje stranke ukradu a od čega imaju korist samo pojedinci koji se na kraju izvuku bez dana zatvora.
100% smijesna cifra SDA je do sad pokrala 10 puta toliko.
Koja je cijena prijevoza za ove tramvaje od fabrike do Sarajeva?
Haha. Haj ne seri.
Za godinu će biti za smetljista
Neće. Stadler otvara radionicu u Sarajevu za održavanje ovih tramvaja, a nekoliko mehaničara je išlo na obuku u njihove pogone, plus je kupljena namjenska oprema za održavanje kakvu nismo do sad imali.
Samo lud čovjek može ulagati milione u firmu koja već duguje preko 117 miliona KM.