Komentari (225)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sramota da nam Srbija diktira trasu puta koja ce prolaziti kroz nasu zemlju, a nasi debili od politicara jos pristaju na to.
Naravno, zele da diktiraju kuda ce ici tenkovi. Koji smo mi glupani
Sarajevo-Trnovo-Goražde...i dalje kako god hoće...
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Tuzla je klasični rob Federacije koji je zgužen u svakom mogućem smislu... Treba se boriti kroz građanski neposluh....
Tuzla ionako najmanje liči na ostatak fildzan države, i za razliku od bliskoistočnog Sarajeva više izgleda evropski. A sarajevo je postalo tursko-arapski kupleraj.
Haj sto ne ide put preko Tuzle nego pravite autoput da povecete Beograd i Sarajevo a put od Tuzle do Sarajeva20niste u stanju napraviti....120 kilometara vozis se 2,5 do 3 sata
Zašto nama treba Srbija da bismo napravili put od Sarajeva do Tuzle?
e nek ide onda u kroz Pizdić Mahalu i Kurčevo Polje
ionako ništa od toga neće biti tako da nemojte se živcirat ljudi ;) a ako i bude,ovakvim tempom kako inače grade autoceste,to će bit oko 2085.
Ako ikada i dode do realizacije.Neka ide kuda hoce ha ddda
E vala ako sada ne iskoristimo situaciju, obzirom da nas jedini prijatelj,Turska,finansira gradnju iste, onda neka sve ide u pm.Pa dokle ce se vise, nasi anemicni politicari pokrivati usima,i ispunjavati velikosrpske interese!?Neka se lijepo uveze rs a Federaciju ko j...Ako to bude,ja je vala nebi ni pravio!Ni beograd i taj dio rs-a mi ne treba...hvala!Pitam se samo sa rusija sta finansira,kako bi se dogovarali.Nebi nas niko nista ni pitao,a mi vazda,da mi budemo dobri,pa na kraju ispadnemo jeb
kad pomislis nije toliko losa lokacija.. do Gorazda ce se put smanjiti za jedno 40 minuta.. prolazi pored Pala, Sokolza, Gorazda, Rogatice i Visegrada, koji su ipak najbitnije lokacije u tom pravcu/ podruciju Bosne.
da bi covjek napravio ravni put SA-GZ morao bi idgraditi 100km tunela... jednostavno bi budet morao biti 5 puta veci. pare koje nemamo. niti je logicno.
Mišljenja sam da vladajuće stranke i političari iz Srpskog a i Hrvatskog naroda, koriste vrlo sličnu ucjenjivačku politiku prema Bošnjacima,kao što to Neke Albanske stranke praktikuju s Makedoncima. Ovaj auto put je najbolji primjer da se Srbi ponašaju poput razmaženog derišta,kome se svaka želja mora ispuniti,dok je Bošnjacima ostavljena uloga Đeda Mraza ili nema nove godine!
Nista dok narod izadje na ulice. Sda kurva nagradjuje visegradske drazine cetnike.
Moji putevi ne vode u vukojebinu zvanu Svrbija, tako da me ovo pitanje ne zanima.
@dezintegrator ti si mnogo gluplji nego sto sam mislio
Turska kompanija Čengiz zajedno sa Behtelom je gradila autoput u Hrvatskoj, Albaniji i na Kosovu. Bolje bi bilo da ih odmah uvedemo putem koncesije ili javno privatnog partnerstva da grade koridor Vc od Zenice do Šamca, jer oni to mogu za 4 godine izgraditi. Inače nećemo za 20 godina izgraditi koridor Vc do Žepča ili Doboja, a kamoli da ćemo moći spojiti Tuzlu na koridor Vc ili razmišaljati o brzoj cesti prema Krajini.
Ako uzmemo da je kilometar autoputa u prosjeku cca 10-20 miliona maraka, zavisno da li se radi o ravnom ili brdovitom terenu onda bi taj autoput ili brzi put Sarajevo Beograd koštao cca 2-3 milijarde maraka. Ko će nama mukte ili gratis dati te milijarde. Sve su to predizborne priče koje će trajati još najmanje 10 godina.
Dosta više manipulacije i šuplje priče. Shvatite ljudi da je ovo sve o dugom štapu, kako to kaže naš narod. Prvo ne zna se ima i prezime turskog investitora, ne zna se da li će pare dati bespovratno, putem koncesije ili putem kredita. Ne zna se kuda trasa ide. Ne zna se cijena koštanja autoputa ili brzog puta (brze ceste).
Tuzla ce biti jedini veci grad u drzavi kroz koju nece ici autoput, a evo izgleda ni brza cesta. Ocito Tuzlu ne jebe niko ni dva posto, niti kome treba...
Sandžačko-Srbijanski lobi je nadvladao! Prirodna veza SA sa BGD je preko Zvornika ili Bijeljine, sve ostalo je bzvz. Veza BGD-SA je izgovor da Srbija grantovima popravi vezu Užičkog okruga sa Pomoravljem i BGD. Možda urade i do granice sa BiH, a u BiH se na ovoj trasi neće popraviti ni milimentar, narednih 30 godina. Jbg, takvi smo mi, uvijek spremni na zalijetanje, a kada nam proradi "naknadna pamet", onda su drugi krivi, što mi mozga nemamo