Komentari (0)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ta konstatacija da sarajevo-taxi upošljava ljude koji nemaju ni pet razreda nije baš potpuno istinita, jer ima i pravnika, profesora, građ.inspektora.Ljudi imaju više škole nego mnogi koji se ispsovaše na ovom forumu kao kočijaši.Zaboravljate ko je prije rata vozio krugove za podršku nezavisnoj BiH.Razne humanitarne vožnje, novčane i druge vrste pomoći ugroženim , teško je nabrojati.To ovi iz šarenih taxija ne znaju jer mnogi nisu tada imali ni vozačke dozvole a vjerovatno nisu ni stanovali u Sarajevu.Tačno je da se i u sarajevo-taxiju struktura nakon rata malo izmjenila, kao uostalom i u Sarajevu, sudeči i po nekim ovim komentarima.U prostorijama taxi doma veliki pano sa slikama kolega koji izgubiše živote za odbranu ove zemlje dovoljno govori o pripadnicima ovoga udruženja, čiji sam član 15 godina.Uostalom ime govori da nismo u službi neke likovne radionice ili picerije nego grada.SARAJEVO-TAXI.Toliko od mene i hvala na pažnji.
Njihov um jos nije izasao iz socjalizma. Misle da su Bogom dati. To kapitalizam ne poznaje, moras se natjecat na trzistu. Ovako samo gube vise, em su omrzli u vladajucim-birokratskim krugovima em gradjanskim ocima.
Mene istjeralo na ljetnji pljusak jer mi je relacija bila kratka, pa sam prešao na Žuti. Ni oni nisu bolji jer me jedan počeo propitivati što ja kupujem vodu za piće u flašama dok me je vozio od Interexa. A za kusur u Sa-taxi je tačno, gledaju kolio god mogu pfeninga i maraka da oduzmu, kao nemaju sitno. Na kraju sam kupio polovno auto.
treba nam neki diktator da dotjera ovu zemlju u red, mozda uspjemo nagovoriti sadama da nam pomogne
tako i treba jednoj drzavi kada vlada bezakonje kad nema cvrste ruke zato sam pobjego od bjede i od lopova.kome se god cefne daj da blokira grad i saobracaj ma govna odma u zatvor pa nek tamo razmislja sta je bilo
komentar
I NIKAD NE VRACAJU KUSUR.... NAPLATI TI ONOLIKO KOLIKO NJEMU GODI... VOZNJA OD 3.70 TE IZADJE 5.oo A U ZUTOM ILI NEKOM DRUGOM TE IZADJE 2.40 I JOS TI VRATE SVAKI PFENNIG.... NA MENE SU CAK IMALI PRILIKU (jednom i nikad vise nece) I VIKATI JER NISAM IMALA SITNO PARA... ZAMISLITE... ILI TI NE DA OTVORITI/ZATVORITI PROZOR i slicno
Nemaju pravo blokirati grad, ljudi pa to je privatno preduzeće ili udruženje građana ili šta već. Nisu državno preduzeće kao Milkos, Alhos, Energoinvest, Šipad i slični pa da im vlada, kanton, grad trebaju rješavati probleme; građani pogotovo. Sve navedene firme imale su tradiciju, veće su od SaTaxi i u njima su zaposleni radnici prema kojim vlada ima obavezu da ih zaposli te su mi njihovi štajkovi ili blokade grada nekako razumljive. Međutim i one se dešavaju samo kada ljudima dođe do guše (npr. ne primjau platu po 20 mjeseci, ili ih neki lopov privatizira za male pare i onda počne ugnjetavati) Za razliku od njih SaTaxi su privatnici koji su se sami nabijali u to udruženej, nije ih vlada niti državno preduzeće zaposlila/o na osnovu javnog konkursa (školska sprema, radni staž, kultura, znanje jezika, lijep izgled...) pa nek se onda i nose za kapitalizmom. Zamislite da svaki privatni granap blokira grad ili npr. radnici Interexa ili Wise koji rade i nedjeljom do 22.00 za mnogo manje para od taxista, šta bi mislili o njima. Kapitalizam poznaje konkurenciju, a kako Žuti i ini taxisti koji su se pojavili nisu puno bolje cvjećke od SaTaxia čini mi se da ne treba puno rada i para da ih se pregazi finim autima, kulturnom uslugom, ljubaznošću, niskom cijenom, nekim pogodnostima za stalne mušterije... Problem SaTaxia je što je navikao na monopol, a ne ide to dalje, neka se okrenu sami sebi i riješe sami svoje probleme. Naravno čini mi se da ni vlada nije uredila ovu oblast kako valja te i to treba dovesti u red, obaveze, prava, kazne itd. Npr. svi taxi prevoznici ne izdaju račune za vožnje i od 50 KM, ako im ne tražiš, a i tad dobiješ neki papirić sa potpisom taxiste. U granapu gdje ja kupujem hljeb poslije posjete inspekcije trgovac (RVI, vlasnik i radnik sa suprugom i ocem) izdaje račun i za hljeb od 0,60 KM. O cijenama prevoza sa aerodoroma do grada i scenama na ulazu aerodorma pri dočekivanju potencijalnih mušterija da i ne pričam. Na desetine puta su mi se ljudi žalili na visoke cijene aerodrom-grad (uglavnom gosti iz vana, poslovni ljudi...), znaju biti i do 100 KM Ovo im je samo antireklama i ja ih za dugo još neću koristiti.
Ma daj neserite nije taxi za onoga ko gleda u marku sta je je jeftinije, za te i postoji tramvaj i trola pa da se nadas hoce li nestati struje. :))
to su najvece lopine. Imao sam priliku da se vozim u taxiju u Skopju - Makedonija. Oni imaju jedno 10/tak taxi firmi. A dionica recimo, Malta-Drvenija. kosta 90 denara, sto otprilike kosta 2.5 KM, a kod nas to dodje otprilike 8 KM. Pa vi vidite. A poredjenja radi, Makedonija je bolje stala od nas, a mi se kurcimo.
Nemaju pravo blokirati grad i onemogućavati ostalima da rade. To su seljačka posla! Ako imaju problem nek' ga rješavaju s kantonom, da sjede kod njih dok se ne dogovore, fino, s kravatama i u rukavicama
http://www.sarajevotaxi.com.ba/ je li sa-taxi firma ili udruzzenje gradjana?
Barem nema škole zbog tog štrajka.
voljela bih da ove komentare , koji odrazavaju pravo raspolozenje stanovnika sarajeva prema ovoj ideji, neko isprinta i pokaze seronjama u taxi sluzbi, ali i onima koji ce omoguciti ili onemoguciti jos jedan kolaps grada... !! Neka gradski oci ucine nesto da nas postede maltretiranja!!!
Monopolistične seronje, neka blokiraju svoju avliju