Pokušali smo saznati zbog čega su radijatori u tuzlanskim stanovima, individualnim stambenim objektima ili poslovnim prostorima hladni, ali dežurni dispečer u Centralnom grijanju, kao po običaju, nije bio dostupan. Da budemo precizniji, jedna od navedenih telefonskih linija na oficijelnoj web-stranici je u kvaru, dok je druga konstantno zauzeta.
Podsjetimo kako je slogan tuzlanskog Centralnog grijanja "Toplina je naša vrlina", te da je tome, na naslovnici njihove zvanične web-stranice, pridodata konstatacija kako Tuzlaci imaju najjeftinije i najkvalitetnije grijanje u Bosni i Hercegovini. "Centralno grijanje dd Tuzla osnovano je prije 27 godina i od tada svojim korisnicima pruža usluge centralnog grijanja koje se po pouzdanosti, kvalitetu i cijeni ne može mjeriti ni sa jednom drugom vrstom grijanja u Bosni i Hercegovini", nahvalili su se u ovoj firmi putem svoje stranice. Međutim, tokom ove grijne sezone ispoljavaju se stare boljke, a zbog mlakih radijatora već su se oglašavali građani iz raznih dijelova grada.
Kada je riječ o posljednjem "ispadanju iz sistema", saznajemo kako je on prouzrokovan kvarom na toplovodu koji će biti saniran tokom dana. Dakle, popodne će radijatori u tuzlanskim stanovima ponovo biti ili topli ili mlaki.