FPN Sarajevo
207

VIDEO / Promovisana knjiga Jasne Duraković o ulozi PR-a u kreiranju imidža države

FENA
Jasna Duraković
Jasna Duraković
Na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu danas je predstavljena knjiga Jasne Duraković "Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države - Pozicioniranje Bosne i Hercegovine u međunarodnoj javnosti".

To je prvi i zasad jedini doktorat iz oblasti PR-a (odnosa s javnošću) u BiH i govori o načinima na koje stranci percipiraju našu zemlju, o tome kako se mi sami predstavljamo svijetu i koje modele savremena država treba da koristi u vlastitoj promociji te kako PR pomaže u kreiranju strategije dobrog imidža.

Promotor, prof. dr. Besim Spahić naglašava da za današnju državu Bosnu i Hercegovinu ne možemo reći ni da ima vlastitu nacionalnu ekonomiju, nacionalnu politiku i vanjsku politiku.

"Moramo, dakle, unutar napraviti PR i definirati imidž, a graditi ga nije moguće bez domoljublja. Na jednom takvom projektu patriotizma imidž nastaje spontano", rekao je.

Koristeći se vlastitim iskustvom iz života u Americi, zemlji u kojoj je različitost kultura pretvorena osmišljenom društvenom akcijom u pozitivni nacionalni imidž, autorica Duraković poziva da Bosna i Hercegovina predstavi sebe svjetskoj javnosti na sličan način osmišljenom PR strategijom te vlastiti imidž gradi na nespornim multikulturalnim, povijesnim, prirodnim i drugim vrijednostima.

"Shvatimo da su naše različitosti vrijednost i zaboravimo podjele", rekla je između ostalog.

Njena knjiga je iz dosad potpuno neistražene oblasti u našoj naučnoj sferi, a izdavač je Fakultet političkih nauka.

Snažnu podršku njenom doktorskom radu dali su dekan Mirko Pejanović, prof. dr. Besim Spahić, kao i mentor, prof. dr. Nenad Brkić s Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.

Naslovnicu je na vrlo specifičan način uradio Pero Mrnarević iz Hrvatske.

Vezani članci