FOTO / Portal Sarajevo-x.com najravnomjernije pratio predizbornu kampanju
Zanimljivo je da je prema rezultatima analize, na BHT-u najviše prostora imao Savez za bolju budućnost BiH, portal Bljesak je skoro sav raspoloživi prostor dao HDZ BiH i HDZ 1990, slično kao i u "Večernjem listu", dok su Stranka za BiH, Narodna stranka radom za boljitak (NSRzB) i Srpska demokratska stranka (SDS) bili najzastupljeniji na portalu BL-Live.
Predsjednik ACIPS-a, Sanel Huskić, okarakterizirao je kampanju za Opće izbore 2010. u medijima kao "izrazito prljavu", pojašnjavajući kako su sve stranke čiji su istupi nadgledani, sa izuzetkom Socijaldemokratske partije (SDP) i NSRzB-a imale izrazito napadačke kampanje prema svojim oponentima.
Najrelevantnijom je ocijenjena kampanja NSRzB, koja se u 56 odsto slučajeva odnosila na osam tema prepoznatih kao najvažnije za građane BiH, dok je najnerelevantnija bila kampanja Saveza nezavisnih socijaldemokrata (SNSD) sa samo devet odsto relevantnih izjava. Najkonkretniju kampanju imao je SDP sa 7,2 odsto konkretnih rješenja koje su ponudili, dok je, osim isprazne retorike, SNSD ponudio tek 0,9 odsto konkretnih rješenja.
Kandidat za člana Predsjedništva BiH ispred SNSD-a i aktuelni član Nebojša Radmanović dao je najviše izjava, čak 230, ali je od njih tek jedan odsto bilo relevantno.
Generalne ocjene kampanje su da se u RS-u malo pričalo o evropskim integracijama, stranke na vlasti skoro se nisu ni dotakle problema korupcije, dok je dominantna tema u FBiH bila promjena Ustava, pri čemu su prednjačile stranke sa hrvatskim predznakom. Istaknuto je i kako su se u mnogim istupima stranke koje su u vlasti, poput SDA i SBiH, govoreći o brojnim problemima, nastupali kao da su stranke iz opozicije, a ne stranke koje su bile na vlasti u proteklom periodu.