U BiH 4.100 poginulih u 10 godina
0

Počela kampanja "Veži se - sigurnosni pojas spašava život"

FENA
(Foto: Edin Puzić/Sarajevo-x.com)
Bosanskohercegovački auto-moto klub (BIHAMK), u saradnji s JP Ceste FBiH, u naredna tri mjeseca realizirat će preventivnu kampanju korištenja sigurnosnih pojaseva i dječijih autosjedalica pod nazivom "Veži se - sigurnosni pojas spašava život".

Ova kampanja provodi se u okviru UN Dekade Akcije za cestovnu sigurnost kojoj se kao dio Međunarodne automobilističke federacije (FIA) priključio i BIHAMK.

Istoimena kampanja u Republici Srpskoj, kako je najavljeno, počet će 10. oktobra.

Predsjednik BIHAMK-a Rasim Kadić danas je u Sarajevu na konferenciji za novinare, upriličenoj povodom početka realizacije spomenute kampanje, istaknuo da je primarni cilj ove akcije poboljšanje stepena sigurnosti u saobraćaju, skretanjem pažnje na značaj korištenja sigurnosnih pojaseva i sjedala za djecu tokom vožnje.

Na ovaj način planira se povećati broj učesnika u saobraćaju koji koriste sigurnosni pojas i autosjedalicu do 50 posto i na taj način smanjiti broj smrtno stradalih i teško ozlijeđenih u saobraćajnim nezgodama za 20 posto na godišnjem nivou.

Prema statističkim pokazateljima, u posljednjih 10 godina na bh. cestama poginulo je 4.100 osoba, a 100.500 je povrijeđeno.

U okviru kampanje, kako je rečeno, planirana je podjela 200 hiljada prigodnih informativno-edukativnih brošura i bit će praćena emitiranjem odgovarajućih radiodžinglova i spotova na RTV stanicama.

Pored navedenog, autoškolama i svim organizacijama koje imaju veći broj vozila bit će podijeljeni CD-ovi s različitim spotovima koji se odnose na korištenje sigurnosnih pojaseva, a tu su i promotivne majice i kape.

Uporedo s navedenim aktivnostima, pripadnici MUP-a će u prvom dijelu trajanja kampanje upozoravati vozače koji ne koriste sigurnosni pojas i dječije autosjedalice, nakon čega će, u drugom dijelu, krenuti s intenzivnim represivnim mjerama i kažnjavanjem.

Zvaničnoj promociji kampanje, uz predstavnike BIHAMK-a, prisustvovali su i dali svoju podršku kampanji predstavnici Ministarstva transporta i komunikacija BiH, Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, FMUP-a te konsultantske kuće SweRoad iz Švedske koja se bavi sigurnošću u saobraćaju.