Komentari (57)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
normala njihova zemlja... pokupovali i sada im ne odgovara da se mjenja tok...
Morate jesti u Jablanici! Nema drugi put. Ja imam tala i zato put putuje Bakiraga.
Ljudi ne možete zautaviti progres i cijelo društvo držati kao taoce zbog vaših restorana. Ovo nema smisla! dr Maja Popović treba jednom i zauvjek riješiti problem ovog auto puta. Žena je izuzetno pametna i ima moju podršku,s i većine ljudi ovog dijela Hercegovine!
Ako se napravi autoput u toj skupljoj varijanti i putarina ce biti u skladu sa troskovima, sto znaci da nece biti jeftina i da ce vecina gradjana koristiti postojecu magistralu kojom ce biti vrlo ugodno voziti kad se sav tranzit prebaci na autoput. Sa druge strane, poredjenja radi, autoput Sarajevo - Beograd se predvidja da ce kostati 800 miliona eura. Verzijom kroz Prenj bi se ustedjelo 300 miliona eura, gotovo pola autoputa od Sarajeva do Beograda. Za razmisljanje...
kod nas je pečenje važnije od strategije saobračaja i komunikacija.
Ja cu svratit kod Gojka na janjetinu "orilo gorilo"!
Pa ne možemo svako selo autoputevima povezati .... Nema toga ni u Švicarskoj i Norveškoj a kamo li ga na Balkanu ... ??? Pravi da bude najkraće i najbrže od to/ačke A do to/ačke B i kraj priče ...
Slažem se najkraće, najbrže i najsigurnije. Od ova tri faktora tunel kroz Prenj s jednom cijevi dužine 10 km je kraći put nego kroz Jablanicu. Međutim zbog ograničenja brzine na 60km/h + zabrana preticanja cijelom dužinom neće biti najbrža i najsigurnija trasa dijela autoceste. U vrijeme ljetnih gužvih kroz tunel raja će ići starom cestom jer može preticati, bit će manje kamera nego u tunelu...
U konačnici kad se izgrade obe cijevi tunela kroz Prenj od cca 10 km, to će biti znatno skuplje nego da je autocesta išla kroz Jablanicu. Zašto šuti cijela naučna i stručna javnost u BiH ? Možda ta javnost ništa ne zna o europskim sigurnosnim direktivama za tunele.
Izgradnja druge cijevi tunela kroz Prenj će biti uvjetovana prvom većom nesrećom (tragedijom) unutar tunela, nakon čega će tunel biti zatvoren. Pored toga izgradnja druge cijevi tunela kroz Prenj će biti uvjetovana europskim direktivama za tunele koje će BiH morati ispoštovati ulaskom u EU. Navedene EU direktive su nastale nakon tragedija u europskim tunelima.
Naime Autoceste Federacije BiH predlažu izgradnju druge cijevi tunela kroz Prenj kasnije kad poraste frekvencija saobraćaja i kad se steknu za to povoljniji financijski uslovi. Međutim namjerno prešućuju (skrivaju) sigurnosni kriterij – rizik koji ide uz jednu cijev tunela kroz Prenj u dužini cca 10 km.
Nije skuplja izgradnja autoceste kroz Jablanicu. Autoceste Federacije BiH koje su predložile izgradnju jedne cijevi tunela kroz Prenj, koji zaobilazi Jablanicu obmanjuju čitavu BH javnost.
Da se može kako potpuno zaobići ova općina pa nek se onda žali upravi vodovoda.
Nikakav problem...namirite razliku od nekih 300 mil eura koliko je skuplja trasa kroz jablanicu i svi zadovoljni.
Nije trasa skuplja kroz Jablanicu, već naprotiv jeftinija. Ako se uzmu u obzir obe cijevi tunela kroz Penj, trasa kroz Jablanicu je jeftinija cca 500 miliona KM.
Hehehehe, svaki put se dogovorimo da se ne slažemo
ako se ikad onaj autoput napravi biće dug 75 km. Dakle, Sa - Mo za malo jače od po sata
Sto ce selu autoput?