Po riječima resornog federalnog ministra prometa i komunikacija Envera Bijedića, izmjenama je predviđeno da Željeznice FBiH nastave rad u sadašnjem obliku organizovanja kao društvo s ograničenom odgovornošću.
Druga glavna odrednica je smanjenje članova Nadzornog odbora (NO) preduzeća s 11 na sedam.
Od sedam članova, šest bi imenovala Vlada, od kojih bi jedan bio predstavnik sindikata ukoliko se sindikati o tome dogovore.
Ako se ne dogovore, onda bi Vijeće uposlenika u Željeznicama delegiralo šestog člana, a sedmi bi bio predstavnik privatiziranog kapitala.
Izet Mehinagić, pomoćnik u Ministarstvu prometa i komunikacija, rekao je da je osnovna namjera Vlade u pogledu izmjena aktuelnog zakona o Željeznicama FBiH - zaštita stoposto državnog kapitala u željezničkoj infrastrukturi.
Ministar Bijedić je dodao da novac koji Vlada daje Željeznicama ide za održavanje infrastrukture, koja se mora održavati, kako je naglasio, a ne operateru u privatiziranom dijelu.
Sjednica Predstavničkog doma je u toku.