Komentari (75)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prvo se rijesit lopovluka i viskova pozicija i neradnika. Cijenu i ne treba dirat kada se to rijesi. Da bi se ovo pokrenulo neko mora i odgovarat za ovo stanje.
Na ovoj slici se da zaključiti da se u GRAS već decenijama ne ulaže, tako da me uoošte ne čudi što su pred kolapsom
Stavite kartu 5KM i rješen problem. Samo po džepu građana udarite!! Dok vas neko ne počne udarat'!
@071SA Nažalost...
Ovakav gradski prevoz je bruka za drzavu i glavni grad. Sve drugo je manje bitno. "OPERACIJA" pod hitno!
Prvo treba zabraniti Centrotransu sav prijevozUkinuti penzionereske .studentske.mjesečne iskaznice povečati sijenu karte na 5 km .....da bi se sanđačka stoka zaposlila i nahranila.U GRAS-u ih ima zaposlenih ko da opslužuju Tokio............
Ne nazire
E vala Lindove ti svakoj šerpi moraš biti poklopac, jbg. ti sve znaš. Ne seri matere ti i ohani malo.
Pazi informacije, preko 100 ljudi ide u penziju, usteda preko 200.000 KM, znaci prosjecna plata jednog radnika 2.000 KM, sve direktori i sefovi izgleda 😂😂
cuj 400 radnika vise radi nego sto je predvidjeno , pa nemojte svoje ljude ubacivat i bice dobro
Rijesenje GRASa kao i mnogih drugih javnih preduzeca koji su u zadnjih 20 godina sredstvo za uhljebljavanje, sestrica, bratica, daidzica i drugih jeste uvodjenje vanrednog stanja i opsezna cistka gdje bi se skartiralo barem 40% radne snage iz tih preduzeca koja je beskorisna i nepotrebna. Vanredno stanje ato da se po oprobanom receptu svaki pokusaj otpustanja uhljeba nebi pretvorio u proteste, strajkove, blokade i kukumavcenje.
S obzirom da velika vecina ne kupuje karte i voze se besplatno, mislim da njima ovako stanje bas odgovara
ko je zaposlio 400 radnika vise tko nabavlj djelove po tri puta vecoj cijeni ko krade naftu e to vas je zavilo u minus
Ugasit firmu i ispočetka...Nekad kad ne ide je bolje sve ugasit nego se patiti i ići u još veću dubiozu..Primjer: Gras.. Gras realno može raditi samo 200-250 radnika max...U biznisu nema emocija i socijale...Samo radnike zaposliti, a ne lezihljeboviće..
Nazire li se rješenje javnog prijevoza u KS: Sistematizacija, korekcija cijena karata ili nešto treće .......................... "......dolazi vreme reorganizacije, transformacije i sistematizacije!!" "Tako jeeee!" "Ćuti, Pantiću!"
da je tramvajska karta 1 KM, masa ljudi bi kupovali karte, prihodi bi bili mogo veći itd itd....
Moras da budes strucnjak da jebes preduzece koje je do skoro imalo monopol!
Kako su te sandze same sebe zajebale, odrezale granu na kojoj sjede. a mogli su lijepo da uzivaju u plodobima ovog javnog preduzeca, sa sve svojom familijom, sretno do kraja zivota.
Najveci je problem sto im kanton ne uplacuje subvencije kao i visak radnika. Lako rijesivo