{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nakon zatvaranje hotela Holiday: Radnici pitaju kome je u interesu da ih ostavi bez posla

18.6.2015. u 16:17
20
17
Nakon zatvaranje hotela Holiday: Radnici pitaju kome je u interesu da ih ostavi bez posla
20
Nakon zatvaranje hotela Holiday: Radnici pitaju kome je u interesu da ih ostavi bez posla
Foto: Arhiv/Klix.ba
Povodom aktuelnih dešavanja u vezi firmom Holiday Resort d.o.o. koja je iseljena iz hotela Holiday Sarajevo reagirali su i radnici ove firme, bivši radnici hotela Holiday.
“Izbacivanje radnika na ulicu i zatvaranje hotela Holiday Sarajevo nema nikakve veze sa postojanjem osnova sumnje za utaju poreza, kao što je i zvanično objavljeno u saopštenju Kantonalnog tužilaštva. 15.06.2015. godine na zahtjev Kantonalnog tužilaštva Kantona Sarajevo, a po naredbi Općinskog suda izvršen je pretres prostorija hotela Holiday i tom prilikom odnesene su fiskalne kase, računari, dokumentacija i pečati. Između ostalog odneseni su i računari sa bazom podataka o rezervacijama gostiju, što bi svakako onemogućilo daljnji rad hotela. Ova akcija sprovedena je dan prije planiranog iseljenja firme Holiday Resort d.o.o. i njenih radnika iz hotela Holiday. Iseljenje firme Holiday Resort i radnika tražio je stečajni upravnik hotela Holiday, Muhamed Mahmutović u konsultaciji sa stečajnim sudijom, Hakijom Zajmovićem. Na njegov zahtjev Općinski sud u Sarajevu je donio zaključak o zabrani korištenja poslovne zgrade hotela i realizaciji i provođenju mjere 'oslobađanja' zgrade hotela od stvari i ljudi firme Holiday Resort d.o.o. uz asistenciju policije”, kažu radnici u svom saopćenju.

Oni odbacuju insinuacije o milionskim utajama poreza i kažu da su ravne naučnoj fantastici. Također, postavljaju pitanje koja firma za 10 mjeseci poslovanja može utajiti toliki iznos poreza? Prema radnicima, ove tvrdnje su plod mašte stečajnog upravnika, a poreska uprava i tužilaštvo će nakon provedene istage utvrditi stvarno stanje.

Drama sa radnicima hotela Holiday i njegovom imovinom započela je u februaru 2014. godine kada su radnici stupili u obustavu rada zbog neuplaćenih plata, poreza i doprinosa, koji su i podnijeli zahtjev za stečaj hotela. Prije donošenja rješenja o otvaranju stečajnog postupka većinski vlasnik hotela potpisao je ugovor o zakupu hotela sa firmom Holiday Resort d.o.o. u cilju nastavka poslovanja hotela, preuzimanja u radni odnos radnika hotela, plaćanja režija i dobavljača i poreza i doprinosa. Nakon otvaranja stečajnog postupka, tadašnji stečajni upravnik raskinuo je sve ugovore o radu sa zaposlenicima, koje je zatekao u hotelu i 10 dana ih ostavio bez novih ugovora o radu, čime bi radnici ostali bez prava na uvezivanje staža i zdravstvenog osiguranja, te nije ponudio nikakvo rješenje za situaciju u kojoj se hotel našao.

“U skladu sa ugovorom o zakupu Holiday Resort je zaposlio 70 bivših radnika hotela Holiday, koji ujedno čine i 70 članova skupštine povjerilaca hotela u stečaju. Skupa sa radnicima Holiday Resort je podigao hotel na noge, vratio povjerenje klijenata i doveo sve njegove dijelove u funkciju. Imovina hotela (stečajnog dužnika) ni na jedan mogući način nije ugrožena, niti je stečajnom dužniku nanesena šteta. Stečajni upravnik je imao svoje kancelarije u hotelu i mogao je mirno provoditi stečajni postupak u skladu sa zakonom. Hotel je radio, pružao usluge klijentima i poslovao uspješno. Radnici su primali redovno svoju platu i imali izmirene poreze i doprinose, posao je razrađen, a hotelu je vraćen pozitivan imidž u javnosti. U situacijama povećanog obima posla Holiday Resort je pozivao na rad, također, bivše zaposlenike hotela, koji se nalaze na birou”, dodaju radnici.

Radnici kažu i da je, zatvaranjem hotela i izbacivanjem radnika onemogućen je i nastavak rada dvadesetak privrednih subjekata, koji su poslovali unutar hotela.
“Saopštenje Općinskog suda u Sarajevu u kojem se kaže da će stečajni upravnik pozivati radnike, koji se prema njegovim saznanjima nalaze na birou, je farsa, obzirom da je hotel još uvijek zatvoren i ne postoji namjera pokretanja hotelskog poslovanja od strane stečajnog upravnika, što je i potvrdio putem svojih saradnika klijentima koji su željeli znati šta se dešava sa njihovim rezervacijama sale za proslavu. Poručio je da ga to ne interesuje”, zaključuju radnici.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: