Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Upravo tako. Imaju dovoljno linija koje pokrivaju, nema tu nikakvog monopola. Jednostavno vjerovtano je i to izpolitizirano kao i sve u ovoj zemlji. I da postoji niz razloga zbog cega se desava ovo sve. Umjesto da povecaju linije za Ilijas, da nebude odsjecen od grada, oni smanjuju, pa zadnji autobus iz sarajeva je u pola 10 toliko ljudi radnika, studenta ucenika vozari grasom zato sto im odgovoara jer mogu da koriste tu kartu i za tramvaj i tolejb. Neka stoji ko gdje hoce, ali neka povecaju broj linija za ilijas iz sarajeva-GRASOVIH. A centri niko ne brani da uvodi nove linije, ako je povoljniji, bujrum nek uvede svakih 15 minuta, nek uvede zadnji bus u 12sati za ilijas, a ne da trazi izgovor u tome sto mu nedozvoljavaju da vozi po gradu. Ima dovoljno linija van grada, pokriva cijelu drzavu,povezuje kantone, jos mu smao fali da umjesto tramvaja vozi,,, ma dajte nema smisla. BTW: uzasni su im autobusi koji prolaze kroz ilijas. Gras je mnogo bolji, za normalan-prigradski saobracaj.
Neka dozvole centrotransu d avozi po gradu, i neka mu dozvole da stoji na grasovim stanicama, pa ko zeli neka placa kartu dodatno kao za komercijalu sto se placa koja je us klopu grasa a ipak se placa karta. Ali neka ne obustavljaju linije za Ilijas. Niko iz Ilijasa ne zeli da placa centrotransovu kartu i povrh toga karte po gradu svaki dan za trolejbuse tramvaje, itd.. To je previse. I sve to duvno bajno izgleda o centri sto pricajuoni koji se nisu vozili njime na ovoj manjoj relaciji. Vjerujte da je dosta ugodnije u grasu, i da dosta znaci kada doju vrucine i imas mogucnost bar prozor d aotvoris da se rashladis, u centri je uvijek pogano. Nikada nisu tacni. U grasu se bar zna red voznje, moze se desiti da kasni nikada da ode prije vremena. Ovi rade po svom, ne zna se kada ce doci. I karta do Sarajeva je 3.50KM u jednom pravcu. Studenti iz Breze placaju 120KM mjesecnu kartu. Neka se drze svoga Varesa, Kaknja, zenice, i mjesta usput. Jako su bezobrazni
Autobusi centrotransa, voze preko Ilijasa iz pravaca: Zenice, Kaknja, Visokog, Varesa, Breze, i ostalih naselja, i gradova. Sve preko Ilijasa. Imaju i direktnu liniju Ilijas Sarajevo, koja je rijetka. I dok busevi obidju sva ta mjesta i dodju do ilijasa, vec su pretrpani, puni, i nisu nimalo ugodni kao sto zamisljate i pricate o udobnosti centrotransovih buseva. Trebate doci da vidite linijukoja vozi ujutru, tacno, u Ilijasu dodje u terminu od 7h. po 4 busa iz svih ovih pravaca, ali ima dovoljno mjesta da stanes na zadnju stepenicu busa i da se vrata zatvore iza tvojih ledja i tako se vozis 45 minuta do SArajeva, uzas. Nemaju klimu, nemaju ventilaciju, niti s emozeotvoriti i jedan prozor. Kondukteri u odijelima sredjeni znojavi se provlace kroz rulju naroda ili dobacuju karte preko nekoga. Neuljudni i nekulturni. Ilijas pripada KS, i normlano je da ima redovnu liniju Grasovih autobusa kao sto ima Vogosca svakih 15 minuta.
O monopolu na koječemu možemo dugo prićati. Tačno je da Gras drži monopol na kantonu Sarajevo ali ga i Centrotrans drži na području većeg dijela federacije. Sigurno je da će cijenu karte za navedenu liniju Centrotrans smanjiti na 1 KM jer im je cijena prevoza na ostalim linijama izuzetno skupa.Neznam kakva je to računica kada čovjek putuje svojim automobilom potroši isto ili manje kao i kad plati kartu u autobusu Centrotransa gdje ima preko 80 mjesta???
Usput, iz svega ovoga proizilazi normalna reakcija CT na situaciju. Posto GRAS ne dozvoljava da ucestvuju u gradskom prevozu CT ne dozvoljava medjugradski. Gradjani pate u ovome svemu ali opet je krivica GRASa.
Niko nije rekao da treba ukinuti GRAS prema Ilijasu. Samo je problem sto GRAS drzi monopol na stanice, koje su usput javne povrsine, ali su se odvijek tretirale kao GRASovo vlasnistvo. Znaci, ja necu mjesecnu vec hocu da platim kartu i sjednem u udobni CT autobus, a ko zeli mjesecnu moze se drndati u GRASovim kantama. Stvar je samo onemogucavanja prava izbora. Sjetite se samo linije CT prije nekoliko godina Dobrinja-Vijecnica preko Vraca koja je bila hiper ekspresna i jeftinija od GRASa - tuzili ih i linija obustavljena. Problem je sto oni ne mogu da egzistiraju bez priliva novca iz budzeta (i pored najskupljih karti u Evropi) i podnesu konkurenciju, uslugu i kvalitet voznog parka CT.
MOJ sarajlija ODAKLE LI SI TI SISAO U GRAD ....SJENICA , NOVI PAZAR I SLCNO
Lijepo, kao i svi seljaci, nađeš sobu u Sarajevu, pa mljakaze u Općini...pa se lagano preseliš, pa vikendica u Ilijašu !
pRESELITE SE U SARAJVO! :)
Mislim da ovdje treba pitati i građane Ilijaša (i sam građanin) šta misle o svemu ovome jer MI a sigurno mogu govoriti u ime vecine nismo za monopol ali nismo ni za to da se ukinu linije GRAS-a ili umanji intenzitet prevoza jer treba misliti i na one koji eto recimo mogu doci Centrom do grada ali sta ako treba da idu dalje tramvajem!? Trebamo placati dvije mjesecne?
DOSTA MONOPOLA GRAS-A, HOCEMO KONKURENCIJU, HOCEMO CENTROTRANS!