U Centrotransu smatraju da su njihova kompanija i druga prijevoznička preduzeća s područja kantona Sarajevo već dugi niz godina u podređenom položaju zbog nezakonitih djelatnosti Ministarstva prometa i komunikacija KS-a, kojima se GRAS-u osigurava monopol u Kantonu.
''Kantonalno ministarstvo prometa je u prethodnom periodu kontinuirano, mimo zakonske procedure odobravalo GRAS-u redove vožnje, a istovremeno onemogućavalo Centrotransu da na legalan način vrši prijevoz. Konkurencijsko vijeće BiH je donijelo Rješenje kojim je Ministarstvo trebalo promijeniti takvo stanje, dok je Kantonalni sud u Sarajevu donio presude kojima su nelegalni redovi vožnje obustavljeni. Međutim, GRAS-u i dalje, uz blagoslov Vlade KS-a, nastavlja s ilegalnim prijevozom'', kazao je savjetnik generalnog direktora Centrotransa Muhamed Šaćiragić.
Ministarstvo prometa KS-a je 10. aprila privremenim rješenjem, dozvolilo Grasu ponovno uspostavljanje prethodno obustavljene linije Sutjeska - Ilijaš - Lješevo, zbog čega su čelni ljudi Centrotransa odlučili da reaguju.
''Ako privremeno rješenje o spornoj liniji ne bude povučeno, mi ćemo u subotu na bazi svog reda vožnje i potreba građana započeti s uvođenjem vanrednih linija u gradu. Cijena karte za te linije bit će 1 KM'', kazao je generalni direktor Centrotransa Safudin Čengić.
Centrotrans ističe da Vlada KS-a ovakvim odnosom i podržavanjem monopola GRAS-a stvara privredne invalide te da će davanjem ''infuzija'' sredstvima iz budžeta samo podsticati lošu organizaciju, višak zaposlenih i nerad.