Kako bi odgovorili na ove izazove, UNICEF BiH, koji je u okviru programa nadležan za realizaciju aktivnosti vezanih za sektor obrazovanja, odlučio je s partnerima pokrenuti kampanju za promjenu stavova i ponašanja, oslanjajući se na direktno učešće djece i odraslih, kao pouzdan metod koji može voditi pozitivnim promjenama u društvu.
Tako su proteklog mjeseca održane kreativne radionice za školarce u deset općina u Bosni i Hercegovini, koje su partneri programa.
Djeca iz Bihaća, Bijeljine, Prijedora, Jajca, Bosanske Gradiške, Srebrenika, Tešnja, Rudog, Sokoca i Sarajeva su na trodnevnim radionicama kroz kreativan rad učila o prijateljstvu, poštivanju vlastite tradicije i kulture, ali i upoznavanju i uvažavanju tradicije i kulture drugih.
"Mnoge kampanje čiji je cilj promjena stavova ili ponašanja pokazale su se kao neuspješne jer nisu uzimale u obzir mišljenja onih kojima su namijenjene. Pružanjem prilike djeci i roditeljima da sami kreiraju kampanju, odnosno jedan njen dio, nastojali smo izbjeći zamku "serviranja gotovih poruka" i maksimalno uključiti u taj proces one kojima su poruke i namijenjene. Nakon što smo vidjeli idejna rješenja, s punim pravom već sad možemo reći da je pomak napravljen, a nadamo se da će se složiti i građani BiH, kada kampanja zvanično počne", rekla je Nineta Popović iz UNICEF-a, zadužena za promovisanje Komunikacije za razvoj.