Izvršeno ispitivanje
111

KJKP Rad: Biciklistička staza u Sarajevu nije tanja za dva centimetra nego što je ugovoreno

Klix.ba
Foto: KJKP Rad
Foto: KJKP Rad
KJKP Rad izvršio je 20. marta 2018. ispitivanje debljine asfalta na biciklističkoj stazi na području općine Novi Grad Sarajevo, nakon što je objavljen tekst pod naslovom "Biciklistička staza u Sarajevu tanja za dva centimetra nego što je ugovoreno i plaćeno", a saopćili su da biciklistička staza nije tanja za dva centimetra.

Ispitivanje debljine asfalta na biciklističkoj stazi od Nedžarića do Otoke, kako je to saopćeno, izvršeno je po zahtjevu Komisije za tehnički pregled na 15 lokacija metodom slučajnog uzorka.

"Kako je utvrđeno ispitivanjem, a što je potvrđeno laboratorijskim nalazom, prosječna debljina asfaltnog sloja na biciklističkoj stazi od Nedžarića do Otoke je 6,75 centimetara, što je za 2,5 milimetara manje u odnosu na projektovanu", stoji u saopćenju KJKP Rad.

Naveli su da je ispitivanje staze rađeno u prisustvu predstavnika sufinansijera projekta Gradske uprave Sarajeva i Direkcije za puteve Kantona Sarajevo, Zavoda za izgradnju KS, koji je vršio nadzor nad izvođenjem radova, Komisije za tehnički pregled izvedenih radova i izvođača radova firme KJKP Rad d.o.o. Sarajevo.

Podsjećamo, u tekstu naslovljenom "Biciklistička staza u Sarajevu tanja za dva centimetra nego što je ugovoreno i plaćeno" prenijeli smo dio odgovora iz KJKP Rad, a tada nam je rečeno da su tehničkim pregledom radova komisije formirane 16. oktobra 2017. godine (2,5 godine nakon završetka radova) utvrđeni nedostaci koje je neophodno otkloniti.

Komisija za tehnički pregled dostavila je, dakle, Općini Novi Grad stav da se za navedenu biciklističku stazu ne može dati upotrebna dozvola dok se ne otklone utvrđeni nedostaci iz izvještaja koji su im priložili.

Misteriozno je kako su naručitelji i izvođači radova, pet mjeseci nakon što su tehničkim pregledom utvrdili da postoje nedostaci koje je neophodno otkloniti, uspjeli otkloniti sve nedostatke, a da u međuvremenu nije bilo nikakvih radova na stazi.

"Dodatnim ispitivanjem otklonjene su sve sumnje u neregularnosti u izvođenju radova na biciklističkoj stazi. Rečeno je da u zavisnosti od nabijenosti podloge i stabilnosti tla, prilikom valjanja i ravnanja asfaltne površine može doći do određenih odstupanja te je veoma teško postići idealnu debljinu na cijeloj dužini staze, ali da su ispitivanja pokazala, van svake sumnje, da nije bilo nikakve namjere da se štedi na asfaltu ili podlozi", navodi se u saopćenju KJKP Rad.

Također su naveli da je razlika od 2,5 milimetra u granicama tolerancije za ugrađeni asfalt po smjernicama za projektovanje, građenje, održavanje puteva i ugovornim dokumentima.

Dogovoreno je da se u narednom periodu uradi projekt izvedenog stanja, nakon čega će Komisija za tehnički pregled radova završiti proceduru tehničkog prijema.