Komentari (121)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ovaj tunel je dokaz da se i u BiH moze raditi efikasno i po najsavremenijim standardima, svaka cast karicu i autocestama
aferim neka se i u nas nesto uradi savremeno, da su bogdom i ranije ovako gradilo sada bi imali mnogo vise i tunela i autoputa
Divota je voziti se zavrsenim dijelovima ovog puta, od Sarajevske zaobilaznice, pa sve do ovih tunela... Zaista je sve to dokaz koliko se moze uraditi ukoliko ima i volje i zelje... Ako se nastavi ovim tempom, uskoro cemo imati zavrsen koridor... Sretno nam!!!!
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
autoceste na celu sa karicem su pokazale da se u ovoj zemlji moze raditi kako treba, za par godina su uradili autoputa sto ranija rukovodstva nisu uradila za puno veci vremenski period
ranija rukovodsrva su samo pravila malverzacije i stetne ugovore radi licne koristi pojedinaca a nazalost na stetu gradjana i drzave
tuneli su inače mrtve tačke, od onog u Doboju od kojeg mi je zlo, puni odrona, neosvijetljeni i bez ikakve signalizacije, ovo je nešto što jedva čekam da vidim.
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
prvi mart, lijepo ime, podsjeca na nezavisnost jedne i jedine!
Domace firme objasnile kako se radi posao za razliku od slovenaca lopova
Svaka cast dobro odradjen poso,da se nije kralo sve ove godine i manipulisalo davno bi se Zenica presla i mozda bi vise omladine radilo na cestama nesto kao kad je Tito radio prugu.
i Hidrogradnja mora učiniti dosta toga, kao i nadležno Ministarstvo energetike industrije i rudarstva, da rekonstruišu preduzeće i da se napravi finansijska konsolidacija da bi Hidrogradnja bila u mogućnosti raditi poslove koje dobije od Autocesta i ostalih investitora.
za 15 godina 65 km autoputa u Mauritaniji bi za 15 godina napravili vise. I opet po ledjima sirotinje najskuplji kilometar putarine u Evropi ko da smo Njemacka nidje veze !!!!!!!!!!!!!
...MNOGO JE LJUBOMORNIH PA I ONIH KOJI SE NISU NAŠLI U TALOVIMA KAKO JE TO BIO OBIČAJ ZA VRIJEME VLADAVINE SDA I SBIH KOJNI SE POKUŠAVAJU VRATITI NE ZNAJUĆI DA IH NIKO NE GOTIVI I PLJUJE IH BAŠ ONAKO KAKO SU I BAKIRA NEKI DAN KADA JE POSJETIO POPLAVLJENO PODRUČJE ...RECITE DA STE IZGUBILI JER KADA PRIZNATE ZNATE KAKO SE KAŽE POLA VAM SE PRAŠTA I ZNATE ŠTA VAMA SE NIŠTA NEĆE OPROSTITI...
...A VI I DALJE BALITE NADA OVIM MEGA PROJEKTIMA ŠUPCI JEDNI POTPLAĆENI KOJI SE LOPATE NI U SNU NISTE NAMIRISALI A KAMOLI UHVATILI...I SADA STE NAŠLI GOVORITI DA OVO NE VALJA...NE VALJA ONAJ KOJI VAS NA OVAJ SVIJET DONIO ...OVO JE DOBRO DRAGI NAŠI I IDEMO NAPRIJED....SDP ZA SVA VREMENA
Sretno s otvaranjem, bice jos toga
Sto ce im tunel ,trebali su fabriku otvoriti...
Pa SDA je unistila sve skoro fabrike, imali smo ih, oni je demolirali
Da hoće ti pred kućom fabriku otvorit pa da malo udišeš razna isparavanja.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Sve je to jaaaaako sporo i jaaaako skupo al de mazu oci
Ovo su samo dokazi da se moze uraditi i napraviti mnogo toga, onda kada se zapravo radi. Kada se radi onaj posao za koji i jesu placeni
Autoceste FBiH su odlicno uradili svoj posao. Sav trud se isplatio.
Ovaj tunel je super stvar. Lijepo izgleda.
Najveci infrastrukturni objekat poslje rata pa do danas, a domaci radnici radili, domace firme. Umjesto da podrzimo ovako nesto, da podrzimo ove i ovakve radove, pojedini likovi svojim komentarima zele oblatiti rad
koliko samo dusmana koji ne mogu podnijeti neciji dobar rad i rezultate, izgleda da je nekima bolje da se nista u drzavi ne radi dok blate ovakve znacajne projekte
svaka cast za tunel.