{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kampanja Razglasaj 2010 uspjela u Evropi

F
18.8.2010. u 18:01
0
4
Kampanja Razglasaj 2010 uspjela u Evropi
0
Kampanja Razglasaj 2010 uspjela u Evropi
Udruženje građana "Zašto ne" iz Sarajeva smatra da je kampanja Razglasaj 2010, koja je provedena u zemljama sjeverne i zapadne Evrope, doprinijela da se znatno poveća broj glasača u BiH.
Kampanja je provedena u periodu mart - juli ove godine, a provodilo ju je Udruženje građana “Zašto ne” u saradnji s partnerima - Stećak iz Norveške, BHUF iz Švedske, BONUS iz Danske i Avangarda iz Njemačke. Sastojala se od predavanja, tribina, koncerata, distribucije promotivnih materijala, internetske i medijske kampanje, kao i kampanje ličnih kontakata.

U četiri države gdje je kampanja rađena - Norveškoj, Švedskoj, Danskoj i Njemačkoj, kako se navodi u saopćenju UG "Zašto ne", evidentirano je 2.740 novih glasača, dok je ukupni porast iz cijelog svijeta, zahvaljujući kampanji, u odnosu na 2008. tačno 2.796 glasača.

"Kampanja Razglasaj je zapravo dokaz da se 'pružanjem ruke' našim ljudima u inozemstvu povećava povjerenje i da ljudi postaju svjesniji i odgovorniji u svom odnosu prema domovini. Jasno je da je Razglasaj 2010 uspio u svojoj namjeri, Norveška je možda i najilustrativniji primjer. Kako vidimo, krajnji ishod je očigledan - povećao se broj registrovanih", izjavio je Darko Brkan, predsjednik UG "Zašto ne" iz Sarajeva.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: