Ulične akcije u 11 gradova
0

Uz naočale, kecelje i kutlače dobro zakuhajte oktobarsku čorbu

Sarajevo-x.com
Foto: Feđa Krvavac/Fotoservis
Ulična akcija pod nazivom "Jačanje uloge žena - 101 razlog zašto glasati za ženu" održana je danas u 11 bh. gradova. Građanima i građankama podijeljene su kutlače, kecelje, i naočale s ciljem da što bolje zakuhaju čorbu kako bi ona u oktobru bila što ukusnija.

Građanima u Sarajevu, Banjoj Luci, Bihaću, Bijeljini, Bosanskom Grahovu, Bratuncu, Brčkom, Livnu, Mostaru, Tuzli i Zenici podijeljene su naočale kako bi mogli bolje vidjeti kandidatske liste, a dijeljene su im i marame na kojima je pisaloi promisli, kutlače na kojima je pisalo promiješaj, te kecelje i brošure pod nazivom "101 razlog zašto glasati za ženu!"

Kako ističu pokretači ovog projekta, bitno je da građani dobro pogledaju, promisle i promiješaju oktobarsku čorbu.

"Građani moraju bolje pogledati koju će opciju odabrati, ukoliko želimo da nam svima bude bolje. Bitno je znati da u Bosni i Hercegovini 52 posto biračkog tijela čine žene, a u parlamentu ih ima samo 12 posto", kazala je za Sarajevo-x.com projekt-asistentica Bojana Tomašević, dodavši kako se žene moraju aktivnije uključiti u javno-politički život BiH.

Kampanja "101 razlog zašto glasati za ženu" započela je u aprilu i završava u oktobru, a njome će biti obuhvaćeno indirektno ili direktno oko 20.000 žena u BiH.

Tokom akcije održat će se niz aktivnost od velike medijske kampanje do raznih radionica koje su se već radile po selima i gradovima u BiH i gdje je najmanje 3.000 žena imalo priliku čuti sve o ženskim pravima i njihovom političkom angažmanu.

Projekat "Osnaživanje uloge žena '101 razlog zašto glasati za ženu'" koordinira TPO fondacija, Udruženje INFOHOUSE je vlasnik brenda "101 razlog", a za edukaciju su zadužene Fondacija CURE i još 10 partnera iz cijele Bosne i Hercegovine.

Glavni donator projekta je švicarska vlada, Ured za saradnju na području BiH, a projekat su podržali Heinrich Boll Stiftung i Friedrich Ebert Stiftug.