Tema debate je: Kako kandidati za načelnika vide rješenje onih problema koje su građani u istraživanju naveli kao prioritete.
Centar za promociju civilnog društva u saradnji s partnerskim NVO proveo je istraživanje zadovoljstva građana uslugama na lokalnom nivou u 25 općina u BiH, u oba bh. entitata i Distriktu Brčko kao jedinici lokalne samouprave.
Metodologija počiva na prikupljanju i analizi subjektivnih stavova građana za 16 javnih usluga koje su isključivo u nadležnosti, ili za koje postoji određena odgovornost lokalne uprave. Zadovoljstvo korisnika javnih usluga analizirano je na osnovu anketiranja tj. na osnovu prikupljanja podataka i informacija direktno od korisnika, odlaskom anketara na adresu ispitanika.
Ove aktivnosti Centar za promociju civilnog društva realizira u okviru projekta “Monitoring lokalnih usluga: OCD, građani i lokalne vlasti zajedno do boljih usluga“, a realizaciju projekta je inicirao i finansijski podržao Fond otvoreno društvo BiH, saopćio je Centar za promociju civilnog društva