Centar za promociju civilnog društva (CPCD), koji je organizator debate, u saradnji sa partnerskim NVO proveo je istraživanje zadovoljstva građana uslugama na lokalnom nivou u 25 općina u BiH, u oba bh. entitata i Distriktu Brčko kao jedinici lokalne samouprave.
Istraživanje je rađeno na osnovu naučno zasnovane PULS metodologije (Poboljšanje usluga lokalne samouprave) i ima za cilj povećanje društvene odgovornosti i kvaliteta usluga na lokalnom nivou, korištenjem mehanizama za povratnu spregu, odnosno uvođenjem kontinuiranog ispitivanja zadovoljstva korisnika. Metodologija počiva na prikupljanju i analizi subjektivnih stavova građana za 16 javnih usluga koje su isključivo u nadležnosti, ili za koje postoji određena odgovornost lokalne uprave
Zadovoljstvo korisnika javnih usluga analizirano je na osnovu anketiranja tj. na osnovu prikupljanja podataka i informacija direktno od korisnika, odlaskom anketara na adresu ispitanika.
Istraživanjem, koje je provedeno tokom mjeseca aprila 2012. godine, obuhvaćeno je 18 380 domaćinstava u 25 općina, te sa stanovišta broja anketiranih domaćinstava predstavlja jedno od najsveobuhvatnijih istraživanja stavova građana ikada provedenih u BiH, saopćeno je iz CPCD-a.
Ove aktivnosti Centar za promociju civilnog društva realizira u okviru projekta “Monitoring lokalnih usluga: OCD, građani i lokalne vlasti zajedno do boljih usluga“, a realizaciju projekta je inicirao i finansijski podržao Fond otvoreno društvo BiH.
U narednom periodu predviđena je dalja realizacija nepristrasne kampanje zagovaranja kroz organizovanje serije javnih debata u općinama u kojima je provedeno istraživanje zadovoljstva građana javnim uslugama na lokalnom nivou, poručuju iz CPCD-a.