Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
brzo budi nacelnika cujem zveckaju lisice
I upravo zbog ovog objekta se gasi jedna od poslednjih fabrika. Tvornica Dalekovodnih stubova ostaje bez radnika njih oko 300. Svaka cast!
Ne brini za njih, svakako je Bakir obećao novih 100 000 radnih mjesta, bit' će valjda mjesta i za njih :D
Svaka čast za komentar MR. Bojangles Ali ima šansu da se ispravi i da uzme u obzir inters grada, a ne samo jedne općine. To je izvodljivo ali skuplje, a on hoće da se dokaže sa što manje para. Ovo je naš prioritet, ne kažem da ne treba i ovaj kružni tok: http://www.youtube.com/watch?v=O-saxNPZ_RA
neka premjeste željezničku stanicu rajllovac , trasu pruge od željezničke stanice do stupa iskoristiti jedan pravac puta , a drugi pravac već postojeća safeta zajke , nema exproprijacije, samo platiti trasu željeznicama, željezničku stanicu pretvoriti u nešto drugo, jer svakako u nju dnevno ulazi par vozova
Kad kasaba nadjaca grad. Projekat nekome moze izgledati lijepo ovako na nacin kako je prikazan, ali prava istina je da je ovo rjesenje upravo ono sto palanka hoce - daj da mi rijesimo svoj problem (Boljakov potok), a grad ko jebe. Na ovoj dionici planirana je izgradnja tzv. Gradskog autoputa, na potezu od spoja sa ulicom Safeta Zajke, prema Pofalicima i Velesicima i dalje. Nacelnik uporno ignorise ovu saobracajnicu koja je planirana krovnim planskim aktom grada Sarajeva - Urbanistickim planom, cime grubo krsi zakon. 3D prikazom gotovo se ismijavaju planerske vizije saobracajnog rjesenja grada. Razlog za to je sto je tzv. Gradski autoput saoracajnica sa dva odvojena kolosjeka sa po dvije trake (obratite paznju kako je prikazana na 3d-u, da ne bude zabune, 4 trake su IX transverzala). Autoput bi rusio desetine nelegalnih objekata uz sadasnju cestu - nacelnikove birace, pa prostom logikom je jasno da je bolje da se osigura fotelja, a izlaz iz grada nek rjesava neko drugi.
Djeimicno si u pravu, ali jedno je sigurno: i Boljakov potok je GRAD Sarajevo! Idete mi postenski na ku*ac sta je "grad" a sta nije. Stanovnici Boljakovog su nizeg reda od "gradjana" iz Starog Grada i Centra ili sta???
Nisam upoznat s projektnim rješenjem, a pogotovo minus ide novinarima jer nigdje nije pomenuto ko je uopšte projektant. Prema ovom 3D prikazu nije problem provući autoput naknadno, jer svakako koliko se sjećam planirano je tu uraditi priključak IX Transferzale, gradskog autoputa i lokalnih saobraćajnica na jednom mjestu i idelano je to pokupiti kružnim tokom. Trasa autoputa može proći koliko vidim ispod kružnog toka, a njeni priključci i isključci bez problema mogu biti ove trake što se spajaju pod 90 stepeni sa IX transferzalom. Po meni bi bolje rješenje bilo da je ovaj kružni tok napravljen kao prsten na stubovima. Uštedilo bi se na smanjenju broja zidova i nasutog materijala i oslobodio prostor ispod za provlačanje gradskog autoputa ili novih privremenih saobraćajnica da se ne uključujuju na taj kružni prsten. Mislim da ovo rješenje ne ugrožava gradski autoput kako si ti naveo.
Ovo je prvi nacelnik Opstine Novi Grad koji konkretno i profesionalno obavlja svoj posao . Mozete biti kivni na SDA globalno ali na ovog covjeka ne jer je pokazao da je vrlo produktivan u ove dvije godine mandata.
Uradio je za ove dvije godine vise nego Hadzic za oba mandata sto jeste jeste,
Treba mu dati poDrsku,naravno od svakoga po jednu.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Vjerovatno ce biti gotovo, par dana pred izbore, samo koje?! Tuzno, al' istinito!!!
Nakon ove, gradimo zelenu transverzalu :D