Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Svaka čast na pokušaju, ali biće gužve i dalje. Dok trolejbusi ne budu dolazili svake 2 minute - biće gužve..
1. Izbor fotografije je smiješan (ili žalostan?). 2. Redakcija je mogla članak napraviti mnogo profesionalnije: dati kratak tehn. opis ovih trolejbusa, dati poređenje sa ovim starim u Sarajevu i sl. Bili bi možda izbjegnuti mnogi nepovoljni ili zlobni komentari. 3. Trebalo je objasniti da se u mnogim europskim zemljama gradska vozila mijenjaju ne zbog starosti i neispravnosti, nego zato što se uvode nisko-podna vozila - o čemu se u Sarajevu može samo sanjati. Zato je možda i ovaj posao sa gradom St. Gallen i vrlo povoljan? 4. Gradska vozila (autobusi i trolejbusi) traju mnogo duže, nego ona za cestovni promet - ali se moraju održavati! U Sarajevu ovi stari trolejbusi se nisu mogli nijedamput ni ofarbati od kako su došli - na njima su još reklame na njemačkom jeziku - pa im vanjska oplata trune. I podvoz je u sličnom stanju zbog neodržavanja. Zamislite da su i potpuno nova vozla poklonjena GRAS-u - u kakvom bi stanju bila za 4-5 godina?
a viĐu sta moj Arko iz pazara dovlaci u sarajevo :D
\"Vozila su polovna, ali su u izuzetno dobrom stanju.\" U dobrom su stanju kao i ova do sada. Bolje je bilo da su kupili dva nova nego 17 krševa. Odličan posao momci nadam se da će se djeca ljudi iz uprave GRAS-a u narednih deset godina voziti u tim trolama.
Polovni su nabavljeni zbog ovih vozača iz Sandžaka i Međeđe. Nemože se sa FAP-a na nov trolejbus.
zivili polovni trolejbusi!!!!
skydiver 02.04.2010. u 22:47 Mozes misliti kako su dobri i ocuvani kad je 17 komada kostalo 1.1 milion KM 17 golfova (1985. ili starije) kosta nesto malo vise od navedene cifre ko prica o poslovnim rucsima ? ako hoces da me ubjedis da u svici golfovi kostaju 65 000 KM , ja odo izvoziti ih iz bosne .... Svaka ti cast, talentovano si glup
Opet ono dvoje kraj trolejbusa, hahahahahaha, izgleda da je ovo jedina slika koju imaju, sta se god desi, zboli nekog u trolebusu oni na slici, trolebusu pukla guma, oni na slici, jesu li to i do svice isli:)))
Al sve u svemu foto ilustracija je beton, predpostavljam momak i cura, drze se za ruke gledaju u razvaljeni trolejbus 368-j-033 tablica. Nidje veze. Da nije mozda dry by shooting u pitanju iz trolejbusa hahahah.
e ti narodnjaci po autobusima i trolama su mi se na onu stvar popeli! treba to zaista zabraniti zakonom, neka svako slusa u svojoj kuci sta god zeli.
haj nam sad napucajte cijene karti...poseban ugodjaj je voziti se gradskim prevozom i slusat narodnjake sa soferom...neprocjenjivo
a za ovog \"pismenog\" sto se skydiveru tovari... levatu ne znate se pise odvojeno...
stan ba 17 trolejbusa 1,1 milion km?! izadje da je jedan ZGLOBNI trolejbus 58 hiljada... pa bolje se vozat u konzervi tunjevine
Pa evo ima na internetu slike, sigurno su ovi stariji modeli (prva slika) http://www.sfu.ca/person/dearmond/link/St_Gallen.photos.htm
Sviracri otpisali trole. a nama ce da koriste 10-15 godina. Koja je tu logika? Njima vise nisu dobri ali zato mozemo mi da se vozamo 10-15 godina. Koja smo mi fukara. GRAS ima stvarno katastrofalne ideje i poslovanje. Uzasno je kako se ova firma vodi, pogotovo sistem naplate i karata.Bolje da su kupili 7 novih nego 17 starih. NOVINAR GDJE TI JE SLIKA? MOGAO SI ZATRAZIT I SLIIKU MAIL-om