Komentari (51)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Je.bote što smo moderni, dogodine ćemo imati cyber sandžaklije revizore :)
e hajde kad ste vidjeli model u LJUBLJANI sto ne napisete sve istrazite sve o tom modelu... evo ja cu...zivim gore vec od 92 godine... LJUBLJANSKI MODEL NAPLATE - cijena 80 euro centi (1,6 KM) -autobusi najmoderniji i najudobniji- sa klimom ljeti, grijanjem zimi...uredni čisti. - imaš karticu na karticu napuniš eura koliko želiš - prilikom ulaska u autobus karticu prislonis na ekran i platis 80cnt - sledečih 2 sata možeš ulaziti u sve autobuse LJUBLJANSKOG GRADSKOG PREVOZA slobodno bez dodatne naplate na zadnja vrata se ne može ulaziti...na zadnja vrata se samo izlazi...prednja služe za ulaz i da ljubljanski šoferi od 92 godine i sa starijim modelom naplate nisu imali dodir sa NOVCEM KAO NAŠI eto sad vi vidite koliko su u prednjosti... i sa jeftinijim kartama ljudi u EU se voze DUŽE BOLJE I U BOLJIM AUTOBUSIMA BEZ KAŠNJENJA I BILO ČEGA ako kopirate tudzi sistem...uzmite onda sve DOBROTE I PREDNOSTI SISTEMA
Kakva je svrha elektronske naplate kada su centralne gradske autobuske linije, Koševsko brdo -Dom Armije , ili Breka Dom Armije npr svakih 40 minuta a radi se o području kojem gravitira 20-30 hiljada ljudi? Pa međugradske linije za Konjic ili Zenicu su češće nego linije u centru grada ???
bolje im je da ne trose pare na gluposti...nemamo ni prevoznog sredstva a oni uvode nest!!!
Pozdravljam elektronsku naplatu karata jer smatram da će se time smanjiti problemi u gradskom prevozu.Što se tiče jedinstvene cijene za svaku vožnju, pa bilo bi teško za svaka 3 km mjenjati cijene.Npr. na relaciji L.čuprija-Jarčedoli za takvu relaciju nemoguće je imati 3 različite cijene, to su male relacije za formiranje različitih cijena.Neko je spomenuo Amsterdam, pa ču reći samo da se naš grad i pomenuti grad nikako ne mogu porediti.Amsterdam je daleko veći grad pa je lakše imati različite cijene jer je veća udaljenost između centralnog dijela i periferije, kod nas je to desetak kilometara.Pa ni jedan prevoznik nma različite cijene za svaka dva kilometra. Neko je rakao da su cijene visoke i da neće platiti, već će se šverati pitam se možete li se u npr. Centrotransu šverati i ne daj Bože ne platiti kartu pa i do Hadžića se plati karta.Nisu ni Centrotrnsovi najmoderniji busevi pa se svedno plati karta.Ako ćemo tako jedino bi se Globtouru pošto je najbolji trebala plaćati karta .
Ne valja kad se modernizuje gradski prevoz, a do skora svi kukamo kako su zastarjeli modeli prevoznih sredstava, te ovo te ono.Javljam se isključivo zbog dušebrižnika što žive u EU objašnjavaju nam kako da uradedimo naš sistem po njihovim principima.Kad god se spomene GRAS odmah to postane prilika za besplatnu reklamu Centrotransa.Kako god treba podvući da oni i nisu konkurenti, jedna firma se bavi gradski prevozom, a druga prigradskim, međugradskim i međunarodnim, a uz to i silno žele oteti kruh ljudima koji obavljaju gradski prevoz, to su zadnji put hinjski uradili kad su zaposlenici GRAS-a kolektivno štrajkovali.Jedno je privatni, a drugo javni prevoz, i tako je najbolje da ostane baš zbog tih pomenutih cijena o kojima svi komentarišemo,tad će nam biti bolji i jeftiniji taksi. U svakom slučaju svi bi ovo trebali podržati jer se modernizujemo i idemo naprijed, a rasisti bi se trebali zapitati pa šta imaju protiv Sandžaklija, da dovedemo možda one što su nas terorisali 4 godine
* njihovi :D
Mislim da jedini način da uspiju naplatiti karte je da smanje cijene na nešto prihvatljivo našem standardu, i da njivoi uposleni prođu tečej civilizacije i bontona. :D
Neznam kolika je tvoja satnica ali recimo da je (najniža) 6 KM puta dva sata = 12 KM puta dvadesetak prevarenih putnika = 240 KM i još puta ? preskočenih linija. Gras pravi veliku štetu privredi države.
Nije problem u kartama nego u uslugama odnosno bolje rečeno, ne usluga što pružaju. Prije dva dana sam 2 sata čekao bus. Toliko i neko hoće da uvodi neku modernizaciju. Serem vam se na vašu modernizaciju. Učinite nešto da red vožnje bude redovniji.
Znači sutra će biti \"karte smo morali poskupiti radi uvođenja eTicketinga\"..koja je to lopovija....kupite prvo ispravne trole, autobuse, tramvaje...
Rodjen sam u SA. A to za Amsterdam, kupujes na vrijeme ne na stanice. upravo ono sto sam rekao. Ne kupujes jeftiniju kartu za 1 stanicu od 10. Evo sada ce upravo sa ovim projektom to uvesti i GRAS i opet se bunite.
E moj Zeko, u Amsterdamu se kupuje karta koja je vremenski ogranicena (pr 1h, 2h itd) Samo se kod nas kupuje ovako karta
Y.ebi.ga sada naplata karata kriva za javašluk u GRAS-u i svim ostalim kantonalnim preduzećima. Evo već su počeli da svoj gnjev iskaljuju na građanima isto kao agresor od 92 godine.Prvo GRAS samovoljno ukine pojedine linije jer kao nemaju dovoljno autobusa, zatim VIK počne praviti redukcije vode, a evo danas i Toplane rade remont pa nema grijanja. Kako je prije 92-godine sve funkcionisalo. Gras je na isti način naplaćivao usluge kao i danas a nije bio u gubitcima. Nije bilo propuštanja vožnji, nije bilo toliko revizora, nije bilo toliko donacija a bogami ni zaposlenih. Dali neko zna koliko je radnika radilo do 92. , a koliko sad. Usluge nisu ni sužene ni proširene????
Hajde reci Zeko gdje si rođen?
Ovi sto kazu da nema nigdje da se 1 stanica i 10 isto placaju nek objasne gdje to ima razlike. U kojem gradu (uza zona grada) se to placa razlicita cijena karti. Jedino sto u drugim gradovima ima a kod nas nema jeste ovo vezanje rpevoznih sredstava i presjedanje. Eto i to ce uvesti.
J.e.be.m v.a.m s.v.e bjedno !