Komentari (49)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Šta rade ove kantonalne inspekcije. Sutra i ja otvaram kombi liniju Sokolovići - Hreša . Cijena pola marke deset minuta. Bujrum putnici.
Konju glupi sa četiri litra tj.tvojih osam maraka pet osoba u automobilu može doći u Fojnicu a Centrtansova karta za jednu osobu je 11 KM. Naući se računati ili se vrati kod učiteljice.
Bravo ! I još jedno pitanje za vas sve : Koliko puta ste se dosada vozili GRAS-om džaba? MILION ! I opet vam nevaljaju. Neka uđe Centotrans pa će karta biti 3 marke i kod njih i kod GRAS-a i kao što kaže Bosanac neka uđu u nekomercijalne linije Vijećnica-Hotonj-Rajlovac-Kijevo pa da vidim cijenu!
Vlada KS ne smatra bitnim da rasparavi pitanje organizacije javnog prevoza... Valjda čeka da i Sarajevo postane jedan od njzagađenijih gradova na Balkanu. Snažno podržavam Centrotrans jer ne odustaje od borbe za pravo građana da odluče o izboru prevoznika!
4 litra benzina su ti danas preko 8 KM idiote maloumni, a koliko kosta godisnja registracija za auto + odrzavanje...glup si!
Bihac - Sarajevo [Jedan smjer: 40,90 KM] Fojnica - Sarajevo [Jedan smjer: 10,80 KM] 50 kilometara (4 litra benzina boljim autom sa još 4 putnika) Cazin - Sarajevo [Jedan smjer: 43,50 KM]
Neznam samo što ste svi navalili na GRAS koji je kantonalno preduzeće.Iskreno cijene jesu visoke, zaposlenici nekulturni i bahati, tramvaji prljavi i nesigurni, trole kvarljive, autobusi stari ali to je ipak firma koja ima tradiciju i koja je takoreći svih građana Sarajeva.Postavlja se pitanje ko je kriv za takvo stanje. Normalno zna se tri vodeće stranke u gradu: SDA, SBIH, SDP čiji su se interesi isprepleli preko ove firme.Svi oni se ne voze grasom nego luksuznim narodnim automobilima.Direktore upravu i administraciju oni postavljaju a ne radnici.Znaći sve što je loše u kantonalnim preduzećima kriva je kantonalna vlada i ministri. Centrotrans pokušava prevariti građane sa vještačkom cijenom, a u stvari je izuzetno skup naroćito na međugradskim linijama. Pogledajte koliko je karta do Bihaća.Ipak i njima bih dao barem jednu liniju i to možda ovu najdužu radi konkurencije pa neka voze za marku.Izgleda da je politika uništiti sve što je na neki naćin vezano za bivše društ. uređenje.
Hahahahahahaha, Wiki... hahahahah Sigurno gramatika iz \"nase lijepe\", imaju oni ovakvih izleta, hahahsshsh N dva dvije tri četiri G dvaju dviju triju četiriju D dvama dvjema trima četirima A dva dvije tri četiri V dva dvije tri četiri L dvama dvjema trima četirima I dvama dvjema trima četirima
@centrotrans HEBACEMO VAM MAMICU KADA FAHRO POSTANE PREDSJEDNIK BiH I VAMA I OVIM MISEVIMA STO SEBE NAZIVAJU SARAJLIJAMA.. TAD NECEMO VLADATI SAMO SARAJEVOM NEGO CITAVOM BOSNOM..
JOŠ DEVET LINIJA? HOĆE LI JEDNA BITI ZA JARČEDOLE?
Ko nezna a misli da zna neka uči: http://hr.wikipedia.org/wiki/Brojevi_(vrste_rije%C4%8Di)
Da, upravu si. Neki brojevi. Tačnije, jedan, dva, tri, četiri i brojevi složeni s njima(str. 253. u Gramatici).
CUJ TRIMA daj ba ljudi pricate, pardon pisite da vas sav svijet razumije
deklinacija je promjena imenica, zamjenica, pridjeva i \"NEKIH\" brojeva kroz padeže ....znaci ne svih ! ne valja pametovat kad nisi pametan!
Izgleda da niko od autora ovih komentara ne koristi medjugradski prevoz u kojem je CENTROTRANS dominantan. Naime, cijene autobuskog prevoza izmedju gradova u Bosni i Hercegovini su preskupe. Svako poskupljenje goriva su povecavali cijene, ali pri smanjivanju cijena naftnih derivata se nijednom nisu sjetili da srazmjerno i vrate cijene karata. Meni se sada vise isplati nasuti gorivo i putovati nego dati 40 maraka za povratnu kartu za bilo koje mjesto udaljeno 100KM od polazista. Druga je stvar sto su GRASOVE cijene preskupe, takodjer. Ali bojim se da ce i CENTROTRANSOVE cijene porasti preko noci cim im se ispune zahtjevi za dobijanjem gradskih linija. Dakle, nema ovdje losih i dobrih prevoznika... Samo losih i gorih...