Komentari (38)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
jednom u godini znog magle ne sleti na tuzlanski sto je svakodnevica za sarajevski i odmah objava... zavist je cudo
Magla napolju, ptice pješke hodaju.
Cuj nisu sa aerodroma potvrdili informciju a ima obavijest na njihovoj web stranici, a moglo se provjeriti i na flightradar24
Nista neobicno, sto bi se reklo svakodnevnica. A da bi se mozda moglo uticati na sve to, pa vjerovatno bi, ali trosak je to. Nego lakse ovako nek produzi dalje, pa ce valjda naci neko mjesto za slijetanje.
Pa zar je toliki problem napraviti da je Mostar alternativni aerodrom i za Sarajevo i za Tuzlu? A ne da mora u drugu državu sletiti.
Zaboli kompanije za drzavne granice, oni lete na najblizi aerodrom.
Wizz Air leti na najbliži bazni aerodrom, tu imaju sve što je potrebno, logistika spremna :). Wizz Air ima 2 alternativna aerodroma kad leti u Tuzlu, to su: 1. Beograd 2. Budimpešta.
A do juce se Tuzlaci smijali Sarajevu radi magle u gradu. Koda Tuzlanski aerodrom nije u kotlini.
Bolje je imati jedan uslovan aerodrum u Mostaru nego pet neuslovnih uBiH..
Aerodrom Tuzla ima najprimitivnija prilazna svjetla što pilotu dodatno otežava slijetanje. Avion je pokušao prilaz ali je produžio napravio dva kruga i produzio za Beograd kao alternativna destinacija (nije prinudno slijetanje). Nadogradnjom ILS sistema u kategoriju II ili bar poboljšanje svjetlosnih sistema na aerodromu bi dosta popravilo situaciju.
Aerodorm Tuzla, kao i Sarajevo i Banja Luka... ima ILS CAT I sistem, i sledeće limite : Pilot mora da vidi pistu sa minimalno 200ft (60 metara) i Runway Visual Range (kad staneš na sred piste koliko mora da vidi ispred sebe) mora da bude minimalno 550m.
Ovako je sinoć bilo u Tuzli :) https://www.youtube.com/watch?v=EgeT-F9-1KI
PRIKAŽI ODGOVORE (4)