Krmpotić o gradskom prijevozu
0

"Ako rješenja o 12 spornih linija budu pravno oborena, oborit ćemo svih 120"

FENA
Mihajlo Krmpotić (Foto: San)
Mihajlo Krmpotić (Foto: San)
Zastupnicima u Skupštini Kantona Sarajevo na današnjoj sjednici obratio se ministar saobraćaja Mihajlo Krmpotić da bi pojasnio stanje u javnom gradskom saobraćaju.

Već pet mjeseci traje priča o javnom gradskom prijevozu između GRAS-a i Centrotrans-Eurolinesa i o monopolu nad saobraćajem u Sarajevu, i s tim u vezi ministar je kazao da je doneseno rješenje kojem je regulirano 12 spornih linija na koje se poziva Centrotrans-Eurolines.

Tim rješenjem izdati su redovi vožnje koji su bili prije 1998. godine, ali Centrotrans-Eurolines tvrdi da su ponovo nelegalno data rješenja GRAS-u.

"Ako se pravno obore i negiraju ova rješenja kao da uopće ne postoji prijevoz na ovim relacijama, onda ćemo oboriti i svih 120 linija. Neće biti saobraćajne mreže u KS-u i ići ćemo u novi natječaj kojim bi se ukinuo monopol i uvela konkurencija", kazao je Krmpotić.

Međutim, obrazložio je, na natječaj će se u tom slučaju moći javiti i autoprijevoznici iz susjednih država, što će dovesti u nezavidan položaj ljude u GRAS-u i Centrotransu.

"Nama će onda ostati, ili ostalim sazivima Skupštine, da brinu o tim ljudima koji bi mogli ostati bez posla, zato bih molio da ovo ne zovemo monopol nego da na drugi način riješimo ove probleme jer u ovom scenariju ne želim učestvovati", pojašnjava ministar.

Osvrnuo se i na odluke Konkurencijskog vijeća na koje nije imao pravo žalbe, a u vezi s taksiprijevozom u KS-u.

"Konkurencijsko vijeće donese odluku u kojoj stoji nalaže se Ministarstvu saobraćaja da u tom i tom roku provede ovu odluku bez mogućnosti žalbe. Zar to nije kršenje ljudskih prava? Čak i optuženi u Haagu imaju mogućnost žalbe, ali mi nemamo", kazao je.

Upozorio je da će privatno da se obrati Sudu za ljudska prava u Strazbourgu i tako ih upitati da li je imao pravo na žalbu na ovu odluku i da li je to kršenje ljudskih prava.

Dodao je da Konkurencijsko vijeće nije moglo kazniti zastupnike u Skupštini koji su donijeli Odluku o taksiprijevozu iz 2004. godine, nego samo izvršnu vlast.

"Da nisam postupao po odluci koju ste vi donijeli bio bih kažnjen za zloupotrebu položaja. Između tih dviju kazni odlučio sam se na ovu koje mi je izreklo Konkurencijsko vijeće, a to je da treba da platim 15.000 KM, a Ministarstvo saobraćaja 50.000 KM", kazao je ministar.

Na kraju je kazao da se nada da je na ovaj način obrazložio sve sporne stavke i zastupnicima i javnosti.