Komentari (67)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Moj dobri,skromni Sulejmane...
Dedo Sulejmane, dobri Bošnjanine, gromado od čovjeka, ti si nam uzor.. Neka te za tvoja djela na ovome dunjaluku nagradi Uzvišeni Allah dž.š.!
simpatican* :D
simaptican je :)
Svidja mi se sto je em musliman em hordas
MasAllah dedo, neka te Allah dz.s. pozivi jos dugo. Da ti post ukabuli i da ti budu oprosteni grijesi. Ovakvi ljudi trebaju biti uzor Bosnjacima a ne komunjarski-projugoslovenski i ateisticki nastrojeni slojevi poput Fedje Stukana i njemu slicnih zlotvora.
da, ovakvi, a ne novokomponovani poput bicakcica i slicnih. da ne spominjem vehabije
Amanet od đeda "U dolafu moga đeda s desne strane u pretincu, kad još bijah grješno d'jete viđah malu ikonicu. Prikradoh se da razgledam, Kakva li je na njoj slika, Bješe srebrom optočena Slika Đurđa mučenika. Ja to onda nisam znao. Zazir'o sam od aždaje, Al' s aždajom ko se bori, Osjeć'o sam, junak da je. Samo zato, samo zato, Ja poljubih tog čovjeka. Đed uniđe — ja se zbunih — A on reče: 'Neka, neka! Istog Đurđa, ljubili su Naši preci ko svečari, Pa zar da jađunah ljubnut' Što ljubljahu naši stari. Al' ti n'jesi poljubio Samo hader — ilijaza, I poljupce si poljubio Svojih rahmet praotaca'. Tako đedo, al' on ode Već odavno s ovog sv'jeta, A ja čuvam ikonicu Pored drugih amaneta. Al' ja zato, Alah-ikber, Čvrsto s držim svog mezheba, A mezheb mi ništ' ne smeta Da srbujem kako treba.
Bravo debilu...Osjecas li se sada ponosnim?
MasAllah
neka mene na ovom svijetu hajte vi svi tamo kome je lijepo i ko se vratio pa vam ispričao o tim ljepotama, budalaštinje da bi li budalaštinje.
Ostaj ti tu niko ti ne brani hehhe.Mi postaci jedva cekamo Dzennet,ovaj dunjaluk je postao opasno mjesto za zivit.:)
Kako god Junuze brato ne gine nam svima smrt kad tad:)
A u Splitu na Poljudu lom, 50.000 mladih iz čitavog svijeta na Ultra Music Europe festivalu, zastava do zastave, Bosna, Crna Gora, Albanija, Makedonija, Ukrajina, Austrija, Poljska, Njemačka, Uk, Irska, Španija, Kanada, Usa, Brasil,... sve ove zemlje su imale svoje partijnare u jednoj od najluđih splitskih noci ikada. Danas drugi dan, imate online prenos na youtube
@ZDS Mislim da nisi na pravom mjestu, članak ipak govori o činu i djelu jednog vjernika.
Kako nisam na pravom mjestu? :D
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Allah ga nagradio
Nije mi jasno,klix je sve objasnio al nista ne rece sto je bio u zatvoru !!? Ipak je imam ...
@DARK SIDES Obrazuj se, ne škodi, bar pokušaj pa ćeš shvatiti: Deklaracija Zemaljskog antifašističkog vijeća narodnog oslobođenja Bosne i Hercegovine (ZAVNOBiH), izdata 25. novembra 1943. godine od strane antifašističke vlasti je dokument koji je obnovio državnost Bosne i Hercegovine i smatra se ustavnom osnovom moderne Bosne i Hercegovine. Ovaj dokument koristi u osnovi isti rječnik kao i ustav iz 1910. godine, a u njemu je navedeno sljedeće: „Danas narodi Bosne i Hercegovine preko svog jedinog političkog predstavnika, ZAVNOBiH, žele da njihova zemlja, koja nije ni srpska ni hrvatska ni muslimanska, već i srpska i hrvatska i muslimanska, treba da bude slobodna i jedinstvena Bosna i Hercegovina u kojoj će biti garantovana puna jednakost pred zakonom Srbima, Muslimanima i Hrvatima." Ipak deklaracija je bila prekršena čim se Drugi svjetski rat završio, pošto je Ustav Federativne Narodne Republike Jugoslavije (kasnije Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije) naveo Srbe i Hrvate, ali ne i Bošnjake kao konstitutivni narod, bilo pod nazivom Muslimani, bilo pod imenom Bošnjaci ili Bosanci iako je takvih zahtjeva bilo od strane malobrojnih bošnjačkih intelektualaca. U popisu iz 1948. godine u Jugoslaviji, 90% jugoslavenskih muslimana izjasnilo se kao "nacionalno neopredijeljeni". Štaviše mnogi koji su se deklarisali kao Srbi ili Hrvati, učinili su to ponajviše uslijed društvenog i ekonomskog pritiska. Kada se 1953. godine pojavila mogućnost deklarisanja kao "Jugoslaven, nacionalno neopredijeljen", 900.000 ljudi se izjasnilo na taj način. Slabljenjem srpske dominacije u bosanskom komunističkom rukovodstvu, otvorila su se vrata za novu nacionalnu identifikaciju. Konačno u jugoslavenskom popisu iz 1961. godine, pojavila se opcija Muslimani u narodnosnom smislu, po prvi put. Tokom 1963. Muslimani su navedeni u bosanskom Ustavu pored Srba i Hrvata. Na kraju 1968. godine, prihvaćen je i termin Musliman sa velikim "M", kako bi se razlikovali pripadnici nacije od sljedbenika islama. (To je dalje podstaklo nastavak starih rasprava o tome da li su Jevreji pripadnici plemena ili vjerska grupa). Odluka je dočekana raspravama u komunističkom rukovodstvu, ali Bošnjaci su bili jasni. U kominikeu Centralnog komiteta Bosne i Hercegovine je navedeno da je: "Praksa pokazala štetnost različitih vrsta pritisaka još od ranijeg perioda kada su Muslimani bili označavani kao Srbi ili Hrvati u nacionalnom smislu. Pokazalo se, a sadašnja socijalistička praksa potvrđuje, da su Muslimani posebna nacija". Od tog trenutka, 1968. godine pa do jugoslavenskih ratova bošnjački nacionalni identitet nastavio se razvijati kroz dva različita filozofska pravca. Dostignuća 1960-ih godina nisu bili proizvod religioznih Bošnjaka (u stvari, njih su uglavnom vodili Bošnjaci komunisti, ateističkog i sekularnog opredjeljenja). U narednim decenijama će se pojaviti dva odvojena načina razmišljanja. Prvi je bio sekularni "muslimanski nacionalizam" (koji je imao podršku od ljudi kao što je Hamdija Pozderac), dok je drugi način razmišljanja predstavljalo buđenje religioznih uvjerenja (kao reakcija na ateizam podržavan od strane komunista i za koji su se zalagali ljudi kao što je Alija Izetbegović). Posljedice ove dvije odvojene ideje se mogu vidjeti i danas. Septembra 1993. godine, Drugi bošnjački sabor, donio je odluku o vraćanju historijskog nacionalnog naziva Bošnjaci, umjesto prethodno korištenog naziva Muslimani sa velikim "M" za vrijeme SFRJ. Termin sam po sebi označava Bosance, stanovnike Bosne koji svoj nacionalni identitet vežu isključivo za Bosnu i zastarjeli je termin nekad korišten za sve stanovnike Bosne, bez obzira na vjeroispovjest. Mnogi bosanski pravoslavci i katolici koji su se već nacionalno formirali kao Srbi i Hrvati, suprotstavili su se nazivu navodeći kako se radi o zamci koja vodi u monopolizaciju historije Bosne, što će učiniti da oni postanu strani osvajači. Takve tvrdnje treba posmatrati i u svjetlu vjekovnih pretenzija susjednih država Srbije i Hrvatske na BiH, te ponovnim rađanjem bošnjačkog političkog faktora na koji ni Srbija ni Hrvatska nikada ozbiljno nisu računali, a koji se tome žestoko suprotstavlja. Bošnjaci odbacuju optužbe, naglašavajući da je termin Bošnjak historijski termin njihove nacije i da oni nikome ne brane da se izjašnjava prema vlastitom ubjeđenju, naglašavajući da su mnogo lakše mogli ostvariti navodni monopol ili unitarizaciju koristeći "noviji" pojam "Bosanci" ukoliko su to zaista htjeli, koji međutim ima unekoliko različito značenje.
U zatvoru je bio za vrijeme komunisticke vladavine. Ja znam jednog imama koji takodjer bio u zatvor za vrijeme komunizma. Kasnije je saznao da mu je komsija bio spijun koji ga je pratio. Ovaj imam je bio uhvacen kao prijetnja za mir i sigurnost i to neposredno nakon sto se vratio iz Saudijske Arabije. Samo zato sto je bio musliman i alim, koji je poducavao druge vjeri...
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
Masallah lijepi dedo
Tako je dedo,hajd nije bitno koliko ce se ziviti,bitno je otici u bolji zivot iz ovog zatvora zvanog dunjaluk.
E ovo je pravi vjernik,a ne ovi danasnji ''postači'', fol poste nesto, poslije iftara piju, sexaju se i ostalo.
Lol sex je dozvoljen a niko ko posti ne pije za iftar to lazes
Poslije iftara se, pa sve do sehura, smije sexati.
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
masAllah..
Mašallah, predivna priča :)