Komentari (26)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ja joj vadione ko kod dilera sa Alipašinog...
meni ova prica bas čudna, ako je imala motor, mora imati i baterije da ga pogone, a to sve podize TEŽINU bicikla, i onda ne vidim neku veliku korist od takvog bicikla na nekom SPORTSKOM takmičenju ??!!
Iskreno ne znam za ciklocross, ali bicikli za cestovna takmicenja imaju minimalnu dozvoljenu tezinu, 6,8 kg (UCI pravila). Kako danas postoje bicikli laksi od toga, na njih se dodaju tegovi kako bi se zadovoljila pravila. Tako npr umijesto tega od 1000g, moze se ubaciti el. motor i baterije. http://www.bikeroar.com/articles/the-6-8kg-weight-rule-why-you-can-ride-a-lighter-bike-than-a-pro
Čuo joj se remen, pa ljudi skužili :D
Biciklo opaženo prilikom prolaska kroz cilj: Aaannnnn... aaannn... aaaaannn
Sta joj dođe Bake?
Ono kad krenes da se vadis,a tones sve dublje..poznato mi 😂😂
Motor nije EURO 3, iskljucila je policija :D