Naime, Adidas je lansirao online igru u kojoj je glavni lik najbolji nogometaš današnjice Lionel Messi, a koja najuspješnijem može donijeti karte za najvažniju utakmicu naše reprezentacije na Svjetskom prvenstvu.
Igra je osmišljena da promovira i nove Adidasove kopačke Adizero f50, a u njoj, kako navode iz Adidasa je najvažnije biti najbrži.
U igrici se testira sposobnost igrača da simulira Messijeve driblinge na putu ka protivničkom golu, ali je oslonjena na društvene mreže Facebook i Twitter, putem kojih igrač može dobiti prednost i ubrzati Mesijeve poteze. Što više tvitova ili postova o Messiju neko postavi na društvenim mrežama, ima veću prednost u igri.
Kako javljaju mediji za sada je u prednosti igrač iz Indije, pod nadimkom Sourish g., koj ima rekordno vrijeme od dvije minute i 41 sekunda.
Igru pod nazivom The Fast or Fail možete skinuti sa internet stranice on www.adidas.com/fastorfail, gdje su navedena i sva pravila igre.