Nakon testnog perioda
34
YouTube će "sakriti" broj dislajkova na svim klipovima, želi pomoći novim i malim kreatorima
D. B.
Testiranje skrivanja broja dislajkova na videoservisu YouTube je očigledno bilo uspješno tako da će se ova promjena uvesti širom ove platforme.
Dugme za dislajk će i dalje postojati, no broj klikova na njega će biti privatan, odnosno, vidjet će ga samo vlasnik kanala. Ipak, dislajkovi će i dalje utjecati na preporuke.
YouTube je ustanovio da su neki ljudi na osnovu broja lajkova i dislajkova odlučivali da li će pogledati video te smatra da bi skrivanje brojki uveliko pomoglo zajednici. Novi i mali kreatori su često "meta" kampanje dislajkova, a tokom testnog perioda je ovo značajno umanjeno. Potez YouTubea će teoredstki kreirati "inkluzivan prostor pun poštovanja" u kojem će kreatori imati veće šanse da uspiju i da se osjećaju sigurnim.
Da li će svaki korisnik imati koristi od ovoga i da li će odlučni "negativci" pronaći novi način zlostavljanja, garancija nema.
Možda vas zanima
Vezani članci
Razlika je očigledna
Instagram zarađuje više novca od oglašavanja nego YouTube
Četiri nove funkcije
YouTube Shorts omogućava "rezanje" i remiksovanje spotova
Još jedna korisna opcija