Bez oglašivača i krađe podataka
0

Unthink je nova antiFacebook društvena mreža

Sarajevo-x.com
Unthink je nova društvena mreža koja, navodno, nije nimalo slična Twitteru, Googleu+ i Facebooku. Za razliku od njih, na ovoj mreži imat ćete potpunu kontrolu nad svojim podacima i oglašivači neće moći dobiti nijednu informaciju vezanu za vas, ukoliko vi to ne dozvolite.

Stranica pod nazivom Unthink je "antiFacebook" je mreža za ljude koji žele biti društveni na internetu, ali su frustrirani reklamama i nezaštićenom privatnošću.

Otkako je 25. oktobra pokrenut Unthink ima 100.000 članova.

"Ovo nije posao, ovo je pokret", rekla je Dedis, prenosi Huffington Post.

Osnivačica Unthinka i njegova izvršna direktorica Natasha Dedis, rekla je da je Facebook mjesto koje izgleda kao dvorac, ali su ljudi u njemu robovi. Ona obećava da je Unthink obećana zemlja gdje ljudi posjeduju i kontrolišu sve što imaju.

Dedis je dodala da za misiju ima radikalnu izmjenu načina dijeljenja podatke online. Na Unthinku je ideologija glavna, a tehnički detalji su sporedni.

Google i Facebook su zaradili milijarde tako što su oglašivačima prodali podatke o pretraživačkim navikama svojih korisnika. Unthinkova izvršna direktorica kaže da reklame neće postojati na ovoj mreži.

Svoje finansiranje Unthink planira tako što će korisnici dozvoliti nekom od brendova da bude sponzor održavanja profila, a korisnici koji ne žele ni sponzora na svojoj strani mogu platiti dva dolara godišnje i neće biti uznemiravani.

Natasha Dedis postala je poduzetnica sa 21 godinu. Ideja da stvori društvenu mrežu koja će poštovati privatnost došla je nakon što je njen sin rekao da će napraviti Facebook profil.

Ona je odavno ovu stranicu smatrala arogantnom i eksploatacijskom. Tri godine kasnije uz uložena 2,5 miliona dolara i Unthink je rođen.