Uvedena nova pravila
12

TikTok zabranio reklamiranje aplikacija za post i suplemenata za mršavljenje

D. B.
Popularna aplikacija TikTok uvela je određene zabrane reklamiranja kako bi osigurala da njeni mladi fanovi ostanu zdravi.

TikTok je uveo nova pravila među kojima su i ona koja zabranjuju reklamiranje aplikacija vezanih za post, kao i reklamiranje suplemenata za mršavljenje. Nova pravila zabranjuju reklame i sadržaj koji "promoviše štetu i negativnu sliku tijela".

"Ovi tipovi reklama ne podržavaju pozitivno, inkluzivno i sugurno iskustvo kojem težimo na TikToku", navedeno je iz kompanije.

TikTok uvodi "stroge restrikcije" za reklame koje se odnose na mrđavljenje, a također ograničava reklame koje promovišu proizvode za kontrolu težine za korisnike TikToka mlađe od 18 godina.

Također je objašnjeno kako ljudi mogu blokirati sadržaj, korisnike i komentare koje smatraju uznemirujućim, a moguće je i prijaviti reklame koje krše pravila.

Statistika govori da 69 posto korisnika TikToka čine osobe između 16 i 24 godine. S druge strane, čak 46 posto korisnika Facebooka predstavljaju ljudi stariji od 65 godina, piše Mashable.