Misija Dragonfly

NASA počinje istraživati Saturnov najveći satelit Titan u potrazi za uslovima za život

Dž. L.
Američka svemirska agencija NASA uskoro će poslati bespilotnu letjelicu Dragonfly na misiju istraživanja najvećeg Saturnovog mjeseca naziva Titan.

Cilj ove misije je istraživanje više lokacija pogodnih za životni prostor.

NASA je saopćila kako će dvostruki quadcopter Dragonfly letjeti s lokacije na lokaciju preko Titana, satelita s uslovima koji su slični onima na Zemlji prije četiri milijarde godina.

Ukoliko misija Dragonflya bude uspješna, mogla bi pomoći otkrivanju kako je život nastao na našoj planeti. Ovakva otkrića mogu ponuditi vrijedne uvide u potrazi za životom u svemiru.

Misija Dragonflya dio je NASA-inog konkurentnog programa New Frontiers i ima za cilj shvatiti kako je hemija ustupila mjesto biologiji.

Naučnici su odavno smatrali satelit Titan atraktivnim mjestom za proučavanje. Mnogi misle kako bi on mogao biti sposoban podržati život mikroorganizama.

Titanovim pejzažom dominiraju pješčane dine i vodeni putevi sastavljeni od ugljikovodika, tekućeg metana i etana. Njegova površina je sastavljena od vodenog leda, zamrznuta kao tvrda stijena. Ispod kore se skriva rezervoar tekuće vode za koju astrofizičari smatraju da je iste temperature kao i voda u plićaku Tihog okeana.

Titan se organski sastoji od kompleksnih molekula koje mogu biti, u najmanju ruku, preteča vanzemaljske biologije. Stoga je Titan odavno predmet fascinacije astrofizičara.