Tehnologija
0

MySpace redizajnirao korisničku naslovnicu po uzoru na Facebook

Sarajevo-x.com
Novi izgled početne strane MySpacea korisnike ove mreže svakako će podsjetiti na planetarno popularni Facebook. Ova društvena mreža tako se odrekla tamnog zaštitnog znaka i pretrpane pozadine.

Redizajn će biti zvanično predstavljen 19. augusta, a ljubitelji tehnologije su prokomentarisali kako MySpace sa "dvije kolone" liči na Facebook.

Novim dizajnom dodana je opcija "My Stuff" i "Recommendations" (preporuke). Prva omogućava brzi pristup fotografijama, videosnimcima i muzici bez napuštanja početne stranice.

Nedavno je objavljeno da je MySpace u toku protekle godine izgubio 49 posto svojih korisnika, odnosno da je broj posjeta sa 6,5 miliona, koliko ih je bilo u maju 2009, pao na 3,3 miliona u maju 2010. Istovremeno, njihov najveći rival Facebook oglasio se dobrim vijestima - okupili su čak 500 miliona registrovanih korisnika.