{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mobilne aplikacije mogu pomoći u borbi s anksioznošću i depresijom

18.9.2018. u 18:51
4
13
Mobilne aplikacije mogu pomoći u borbi s anksioznošću i depresijom
4
Mobilne aplikacije mogu pomoći u borbi s anksioznošću i depresijom
Foto: Shutterstock
U savremenom dobu odgovarajuća mobilna aplikacija može vam pomoći da bolje spavate, više vježbate, jedete zdravije, a prema najnovijim istraživanjima koje je sproveo National Institutes of Health, neke aplikacije čak mogu smanjiti simptome anksioznosti i depresije.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
U istraživanju je 96 osoba koristilo paket od 13 aplikacija nazvanih IntelliCare, a koje su izradili doktori Northwesterna. Aplikacije su koristili četiri puta dnevno.

Nakon osam sedmica koliko je istraživanje trajalo primijećen je pad od 50 posto u težini njihove depresije i simptoma anksioznosti, što je zapravo ishod koji ljekari očekuju kod pacijenta nakon psihoterapije ili korištenja antidepresiva, a za razliku od terapije ili lijekova, aplikacije su dostupne besplatno.

Ono što ovih 13 aplikacija razlikuje od 1500 drugih aplikacija za borbu s depresijom prema riječima doktora Stephena Schuellera jeste što se ovih 13 aplikacija fokusira na na različite aspekte depresije i anksioznosti. Druge aplikacije za mentalno zdravlje imaju tendenciju da nude jedno od dva iskustva: neki nude jednu tehniku ​​koja će vam pomoći da se osjećate bolje , dok treće pak nude mnogo različitih stavki, što ih čini nezgodnim za korištenje.

"IntelliCare je drugačiji. Umjesto izgradnje jedne aplikacije s puno mogućnosti, napravili smo njih 13 koje se usredotočuju na različite aspekte depresije i anksioznosti", rekao Schuelle, jedan od autora studije.

Također postoje aplikacije čiji je fokus na noćnu anksioznost, socijalnu anksioznost, nedostatak aktivnosti i opsesivno razmišljanje i svaka je dizajnirana od strane Northwesternovih ljekara.

Na primjer, My Mantra vas uči šta je mantra i kako vam može pomoći da uspijete. Ponavljate li npr. "Ja to mogu" ili "Ja sam jak" uvjerit će vas da ste doista jaki i da možete učiniti sve što želite. Slumber Time vam pomaže da stvorite dobar popis prije spavanja (bez tehnologije, bez TV-a). Thought Challenger trenira vas da uhvatite negativne misli, aplikacija od vas traži da unesete svoju negativnu misao, a zatim vas potiče da na koristan način razmišljate o problemu.

"Znamo da ljudi stalno koriste telefonom što može uticati na umor. Zbog toga vježbe trebaju biti jednostavne, kratke i i fokusirane da privuku ljude da rade stvari koje im pomažu, za razliku od samo bespotrebnog davanja informacija“, napominje Schuelle.

Međutim naučnici su napomenuli da aplikacije nisu lijek za sve. Ako mislite da patite od depresije ili anksioznosti posavjetujte se sa svojim ljekarom kako biste saznali koji je najbolji način da se riješite ovog zdravstvenog problema.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: