Ukupan broj korisnika Interneta veći je za 6,2 posto u odnosu na kraj 2015. godine i izjednačio se s brojem stanovnika Europe, objavio je u nedjelju na svojoj internetskoj stranici Kineski centar za informacije o internetskoj mreži (CNNIC). Podatak je važan u kontekstu uloge elektronske trgovine u nastojanjima vlasti u Kini da ekonomski model više oslone na domaću potrošnju, s obzirom na slabljenje potražnje iz vodećih trgovinskih partnera, prenosi Hina.
Internetska potrošnja postala je važan dio privrede i njezin udio u rastu BDP-a postupno raste, navodi se u saopćenju.
Sve važniju ulogu kupaca na Internetu potvrđuje i podatak da su 11. novembra, na dan koji je div u tom segmentu Alibaba izabrao za promociju internetske kupnje, na njegovim platformama potrošili čak 17,8 milijardi dolara. Taj je iznos više nego dvostruko veći od rezultata slične petodnevne promocije kupnje u 'fizičkim' trgovinama u SAD-u. Vlada u Pekingu pokrenula je i projekt 'Internet plus', čiji je cilj širenje uloge internetske tehnologije u privredi.