Komentari (27)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ma stace i taj jedan. Daj ba stjuardesi da vozi. To ce bit jos jeftinije. Pa ako sleti, sleti, ako ne sleti ne sleti.
Ako se ovom jednom nešto desi, odoše i ljudi i avion do vraga. To povlači probleme za kompaniju (tužbe, odštete, krivi za smrt puno ljudi...). Po toj logici bi trebalo imati rezervnog u avionu. I naravno moraš ga plaćati. Dođeš na isto, može slobodno i zamijeniti ovog prvog da se malo odmori.
Na Airbus 350 i 380 imas min 3. Jedan upravlja letom, drugi prati i pomaze ako treba treci spava
sta ako metabolizam tog pilota odluci da mu priusti jedan epilepticni napad na ruti iznad pacifika. ko ce me spasiti od sigurne smrti? stujuardesa?
onda bolest pilota postaje najveći problem. na milion letova (mislim da je to od prilike broj godisnjih komercijalnih letova) je ocekivati dosta tih problema. pa i pad aviona prosle godine u mostaru je zbog zdravlja pilota.
I sta pilota srcika spuca
samo da bi kompanije imle manje ljudstva za placanje
Kasne za nama ,,,zadnji BH airlinesov avion vozio jedan šofer kamiona.......na labudici njemačku
Proizvođač automobila Beoing aktivno radi na tehnologiji zahvaljujući kojoj više neće biti potrebe za dvojicom pilota u kokpitu putničkih aviona. Isto sto i Opel radi mlazne avione :)
Boing po kliksu je proizvodjac automobila