Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ovi NASA satanisti otvoreno se smiju i kazu vidi sto ih pravimo budalama i idiotima,ali sta ces kad ima budala,NASA da provali da su otkrili nekakvu planetu udaljenu milione svjetlosnih godina i koja je naseljena i da njeni stanovnici seru zlatna vnago ubijedjen sam da bi ih bila masa koji bi ovo povjerovali.
I da otkriju tacne dimenzije svemira i sve sto postoji u njemu sta im to znaci kad je maksimum mjesec bio i to prije pola vijeka?
kad cujem crna rupa, prva mi asocijacija otvoren saht sa kojeg je neko ukrao poklopac...pjesacke traume...