Komentari (25)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hajd\' ne lupaj. Niko i ne govori da će ići do njih, nego o otkriću moguće naseljivih planeta. Ako ne zas.eremo ovu planetu, doći će generacije koje će moći putovati svemirom, to je činjenica. A ovo za Bakira i slične neb.uloze koje pišeš, ne znam kakve veze ima s ovom temu??
Ti to pišeš iz sadašnjeg tehnološkog napretka čovjeka! Ja kažem, da ako sami sebe ne uništimo na ovoj planeti, znači npr. za 1000 godina, doći će generacije koje će moći probit svemirske barijere i putovati svemirom. Iako to danas zvuči kao SF, ali tako se prije samo 100 i kusur godina mislilo da će čovjek letjeti, pa ipak čovjek poleti.
Samo je jedan stvoritelj, kada to prihvati svi biće nam puno ljepše
Bio sam na Gliese 581 strasno vruce a Gliese 667 C gledam ove godine za godisnji
Daedalus projekt. Planiran od strane britanskog međuplanetarnog društva u ranim 1970-im, ostvariv uz današnju tehnologiju.Letjelica bi ubrzala na oko 60 000 km /s na let do Barnard zvijezde, 5 svjetlosnih godina daleko. Trebalo bi oko 5 godina da dostigne ovu brzinu detoniranjem komada smrznute mješavine Deuterijuma i tricija, veličine zrna graška sa nizom sitnih vodikovih bombi.Izlet bi trajao oko 50 godina. http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Daedalus
vodite \'bosanske s.rbe\', \'bosanske h..rvate\' \'bosnjake\' i ove sosone tamo da se mi ostali razrahatimo, al stavite ih na 1 planetu ono iz fazona
jedan je gospodar svijetova
Naduvaj ga Bakiru bekane,jeste dosadni s tim j€b€nim kašikama
m.usl.iman.ima je kao izgovor jer u ku.ra.nu pise a.l.a.h je gospodar svih svjetova... Posto sav k.ur.an mozes tumaciti na 100000000 nacina tako sad ovo koriste da kazu \"aha vidis b.o.g je to reko nama davno\". A ja tu recenicu vidim cisto kao a.l.a.h gospodar zemlje raja i pakla i to je to, to su ta dva imaginarna svijeta na koje je nepismeni muhamed kh khhkhk mislim al.ah mislio
primjeri : \"Ubrzo su naučnici došli do zaključka da 40 posto od grupe, za koju se vjerovalo da pripada crvenim patuljastim zvijezdama, zapravo pripada kamenim planetama na kojima možda postoji i voda.\" zvjezde i planete ISTO....??? \"predvodnik međunarodne grupe naučnika koji su proučavali Mliječni put i oko 160 milijardi planeta...\" jedna planeta 1 sekunda, 160 mil planeta = 5073 godine !!!!! \"Crvene patuljaste planete su mnogo hladnije od Sunca, što znači da planete moraju biti bliže kako bi bile naseljive.\".... Sve su planete hladnije od Sunca, zato sto su planete a Sunce je zvjezda..
Samo mi je absurdna tvrdnja, da postojanje zivota mora da striktno bude povezano za postojanjem vode. Ovaj nas oblik zivot, da, ali niko jos pojma nema za ostale oblike zivote, mozda im voda uopste nije potrebna...
ala selamet \"prevoda\"..... Koja je dr.oga bila u pitanju ?
Niko i ne tvrdi suprotno. Međutim, ali mi u istraživanje Svemira i samo shvatanje života u Svemiru imamo samo Zemlju kao polaznu tačku. A ovdje se život na osnovu vode, zato nam je to neka zvijezda vodilja. Što ne znači da će se nekada otkriti da se život može formirati i na osnovu drugih elemenata.
Zašto uvijek povezuju vodu sa životom? Možda negdje u svemirskom prostranstvu postoji planeta sa boljim uslovima za život, koji nije nalik na ovaj naš, koji je nama jedini poznat?! Možda se tamo koristi neko drugo \"gorivo\" za život, umjesto vode, kisika i hrane, koje su nama neophodne za život?!
Eno sada lafo kao religija je tvrdila da postoji život izvan Zemlje, a do juče je Bog stvorio čovjeka kao jedinstveno biće koje razmišlja, a sada kako se lagano sve više saznaje o Svemiru, i da nismo toliko jedinstveni ni mi, ni naša planeta počinje lagano mijenjanje priče. Joj lafine vjerske hehe...
@religija zasto ? jel igdje pise u kur\'a nu ili bibliiji da ne postoji zivot van planete zemlje ?