Nauka

Pronađeno 100 potencijalno naseljivih planeta

Sarajevo-x.com
U galaksiji Mliječni put je pronađeno još 100 potencijalno naseljivih planeta na samo 30 svjetlosnih godina od planete Zemlje. Astronomi su objavili da su do ovog otkrića došli tako što su proučavali crvene patuljaste zvijezde.

Ubrzo su naučnici došli do zaključka da 40 posto od grupe, za koju se vjerovalo da pripada crvenim patuljastim zvijezdama, zapravo pripada kamenim planetama na kojima možda postoji i voda.

Ukoliko ima vode, velika je šansa i za postojanje života. Profesor Xavier Bonfils sa Univerziteta Grenoble u Francuskoj je bio predvodnik međunarodne grupe naučnika koji su proučavali Mliječni put i oko 160 milijardi planeta. Naučnici su koristili teleskop prečnika 3,6 metara u La Silli u Čileu. Dvije planete se čine posebno naseljivim i to pored zvijezda Gliese 581 i Gliese 667 C.

Rezultati istraživanja će biti objavljeni u naučnom žurnalu Astronomija i Astrofizika.

Pored potencijalno naseljivih, pronađene su i gasovite planete, poput Jupitera i Saturna. Crvene patuljaste planete su mnogo hladnije od Sunca, što znači da planete moraju biti bliže kako bi bile naseljive. Ujedno je ovo i jedina briga naučnika, imajući u vidu važnost optimalne temperature, prenosi Telegraph.

Vezani članci